Kleine knakjes vanuit de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jel, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Ik herken het wel, had het met mijn jongste ook een paar keer aan het einde van mijn zwangerschap. Het klonk inderdaad als je nagels of een elastiekje dat "plokt". Echt een rare gewaarwording. Mijn man hoorde het zelfs een keer in bed. (Je had hem moeten zien kijken! :$)

Maar toen mijn water brak hoorde ik exact dat knakje... ;)

Later vertelde mijn VK dat het inderdaad mijn vliezen konden zijn geweest. Ze had het wel vaker gehoord van vrouwen, maar wist het niet 100% zeker.

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb het ook gehad, idd vanaf een week of 33....
    niks aan de hand hoor. ze is er gewoon gezond uitgekomen na bijna 42 wkn....

3. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ja, hier ook (weer) sinds gisteren! Vorige zwangerschap ook gehad maar niemand die wist wat het was! Gisteren was het er opeens weer. Het klinkt een beetje als het kraakbeen wat soms in mijn vingers kraakt.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Wat raar dat ze er nog nooit van had gehoord, want in dit topic zijn er toch wel meerderen die het ook hebben.

Ik denk echt het kraakbeen van de baby, net als vele anderen.

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Hier ook last van hoor. Sinds een paar weken dat ik zo nu en dan een knak hoor in mijn buik, en soms vaak ook VOEL. Heb me er nog niet ongerust over gemaakt, want de kleine doet het goed, dus zal er allemaal wel bij horen.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik had het vannacht toen ik in bed lag dag eerst is dat iets van me vliezen of zo maar voelde geen water langs me benen hahaha....
    maar me vriend hoorde het ook en we stonden elkaar echt aan te kijken van hu wat is dit nu weer maar heb het maar 1 keer gehoord echt heel vreemd geluid was het...

7. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb het nu ook al een paar keer gehad!! Gelukkig dat er lotgenoten zijn. Hrt klinkt hier alsof iemand zijn vingers knakt en ik hoor het als ons meisje veel te druk aan het bewegen is.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Grappig dat je het toch wel meer hoort dus.

9. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij idd ook, denk ook echt zeker wel dat het de baby is.. Hij beweegt op dat moment erg veel en dan hoor ik (en soms mijn man ook) dat "knak" geluid, heb het alleen als hij veel beweegd

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat heb ik ook, als ze veel beweegt. Als ze slaapt niet...

Deel Deze Pagina