Auw pijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eden28, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Na een heerlijke vakantie morgen weer aan het werk. MEt kinderen in huis kan ik niet echt rustig aan doen maar wat doen me bekken pijn! Draaien in bed kan al amper en voel me net bejaard als ik loop. Ik heb veel gereisd afgelopen dagen dus de pijn is te verklaren al wist ik niet dat het zo'n pijn kom doen.

Iemand ervaring mee dat het ook weer minder wordt de pijn? Ga morgen ook aan me baas vertellen dat ik zwanger ben en ik heb niet echt het idee dat hij staat te juichen. Heb geen vast contract en wil niet al vroegtijdig met bekken klachten uitvallen...

Misschien ook door de stress zo'n last?

2. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Ik hoop voor je dat het minder gaat worden. Ik had met 14 wkn bekkenpijn en dat is alleen maar erger geworden. Heb nu al weken krukken en als ik nog echt ergens heen wil moet t in een rolstoel vrees ik

3. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Ik denk dat je er goed aan doet om naar de fysiotherapeut of bekkentherapeut te gaan. Ik ga wekelijks heen, heb een bekkenband voor als ik actief ga doen, krijg wekelijks behandeling en tips over hoe ik het beste kan liggen/staan/opstaan etc.
    Het is echt heel belangrijk om naar je lichaam te luisteren! Ik had ook al vroeg in mn zwangerschap last van bekkeninstabiliteit en ischias en mn lichaam roept me echt een halt toe als ik teveel doe!

Succes!

4. meissie1982

meissie1982 Actief lid

6 mrt 2012
    249
    0
    16
    Daarbij wel gezegd dat je niet altijd zomaar een bekkenband krijgt. Ik kreeg er van mijn fysio geen simpelweg omdat hij erop tegen is. Ga nu naar een osteopaat omdat de vk daar meer vertrouwen in heeft

5. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Dat is idd waar, dat je die niet altijd geadviseerd wordt. Osteopaat heb ik ook aan het begin van mn zwangerschap gelopen voor andere klachten, maar nu zit ik bij een fysio die veel verstand heeft van bekken/heup/rugproblematiek.
    Ach, het is inderdaad maar net wat voor ervaringen zij er mee hebben. Ik mag mn band alleen gebruiken als ik belastende dingen ga doen. Heb hem vaker niet om dan wel.

Deel Deze Pagina