ik heb de hele dag steeds hele kleine kriebeltjes aan mijn buik, dit kan toch niet de baby zijn zo vroeg?
Nou...dat denk ik niet hoor! Kan het niet de groei van je baarmoeder zijn...geen ervaring mee hoor maar ja, je hoort wel eens iets Hoop dat je je kleintje gauw voelt! Elmo
dat kan wel.... er is nog een andere topic.... en daar hoor je veeeel meer meiden die dat ook hadden. Waaronder ik want ik merkte de laatste 4 dagen ook al een heel ander soort kriebeltje op en een kriebeltje die ik niet vergeten was van de zwangerschap van mijn 1e kindje. Bij een 1e kindje is het onmogelijk hem zo vroeg te kunnen voelen.. maar bij een 2eof volgende dus wel. Ik voel het niet heel de dag door... ik moet er echt goed op letten en vooral heel rustig zitten of liggen. ( praat niet meer als dat ik 3 keer per dag dat borreltje voel)
Het voelt als ploppende zeepbellen , een zwemmend spartelend visje of een fladderend vlindertje , weet ik nog.Hele vlugge trillende kleine bewegingen vlak boven het schaambeen diep van binnen.Ik weet niet meer precies in welke week ik het voelde mijn vk zei toen nee dat is te vroeg hoor het zijn je darmen. Toch vond ik het raar dat mijn darmen nog nooit eerder zo hadden gedaan en na de zwangerschap ook niet meer zo deden...
Zoals jij dat beschrijft... haha maar het klopt helemaal! En de vk zegt wel vaker dingen wie niet waar zijn.... iedere zwangerschap cq vrouw is anders.... en weetje.... meestal zijn het de vk's die dat zeggen wie zelf nog nooit zwanger zijn geweest ( ik had dus zon vk bij mijn vorige zwangerschap) Maar wat ik nu zo heeel af en toe eens voel zijn echt mn darmen niet... ik herken het uit duizenden en bij mijn zoontje voelde ik het ook al vrij vroeg dat was met 17 weken of zo.
ja het voelt echt alsof een veertje zachtjes kriebelt! mijn buik is ook al erg dik voor bijna 12 weken, iedereen vraagt of k niet een tweeling krijg! het kriebelen is erg zacht en is heel af en toe, als ik rustig zit idd. goh nu ben ik toch echt benieuwd of het echt het kindje is, dat zou wel heerlijk zijn zeg!
ik heb hier gisteren ook een vraag over gesteld. Ik voel gewoon precies wat jullie zeggen. En daar zeiden de andere dames dat je het zeker wel kunt voelen, En helemaal als het je 2e of volgende is. Ik weet dus nu ook zeker dat je het kunt voelen zo vroeg. Liefs, Jikke
ik ben nu 15.5 week zwanger en sinds een paar dagen voel ik inderdaad wat bewegingen niet heel de dag door maar zo nu en dan! het is wel een raar gevoel hahaha
mijn buik is ook al zo dik haha.... de buik die ik nu heb had ik bij mijn eerste pas met een weekje of 18 of zo