Hoi meiden, Zijn er meiden in de omgeving van Apeldoorn die goede ervaringen hebben met zwangerschapsgym/yoga in Apeldoorn? Groetjes
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, ik heb me opgegeven voor de gym via vérian. Kennis van me heeft er wel goede ervaring mee gehad. Ben benieuwd! Wilde ook graag yoga doen maar kon gene goed adres vinden (of bij mensen aan huis en dat lijkt me niet zo) dus dan maar gym. Zwangerschapszwemmen lijkt me ook wel wat, ga ik denk ik ook doen. xx
volgens de brief van verian kun je twee soorten cursusen doen. waarvan 1 met kracht en conditietraining die lijkt mij wel wat.
Ik wist eerst ook niet wat ik wilde. Heb wel overigens een adres voor je voor Yoga zou je dat willen, maar of het wat is weet ik niet. Overigens zwemmen wil ik ook gaan doen, maar ben er nog niet uit waar, dus als er mensen zijn die een aanbeveling voor een zwembad hebben hoor ik het graag. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Verian
Via verloskundigepraktijk Gerrie van der Haar kreeg ik een folder van yoga. Helemaal niet zweverig, maar puur gericht op ademhaling en concentratie tijdens de bevalling. Helaas mag ik dit nog niet meemaken, maar als ik straks weer zwanger ben ga ik dit zeker proberen. Je kunt deze praktijk bellen: 5786494. In ieder geval veel succes ! Lieve groet van Chantal/Apeldoorn