kleine, langzaamgroeinde voetjes baby. Wie nog meer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door humptydumpty, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Wow, ik zie best wel wat kindjes met nog een stuk kleinere voetjes! En dan dacht ik nog wel dat mn dochter van die super kleine voeten had... Kennelijk komt het best vaak voor. Ik blijf het aan de ene kant wel jammer vinden, want dan heb ik geen goede reden om weer leuke nieuwe schoentjes te kopen, maar ja het is natuurlijk ook weer geen ramp.

Ben wel benieuwd of ze misschien in de zomer dan een groeispurt gaat krijgen!

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.205
    113
    ja, pas nog laten meten omdat ik het tijd vond voor nieuwe maar ze hadden dr maar niet :D

Moet wel zeggen dat het bij de andere 2 ook niet snel ging/gaat. 6 jaar-maat 28, bijna 5- maat 25

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoon en dochter hebben vroeger ook lang met hun schoentjes kunnen doen. Alsof de voetjes gewoon niet groeiden. Nu zijn ze 5.5 en bijna 7 en ineens groeien de voeten als kool! Zoon gaat nu richting maat 30 terwijl hij in december nog in 27 liep. En dochter heeft nu 27 en liep in december nog in 25. Ze zijn echt een stuk gegroeid, ook met kleding.

4. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Hier ook hele kleine voetjes, ik heb half maart de eerste schoentjes van Shoesme gekocht, maat 19, wel op de groei want ze had nog genoeg ruimte. Maar heb het idee dat haar voetjes sinds die tijd vrijwel niet gegroeid zijn. Ik heb nu zomersandaaltjes gekocht in maat 18-19, en deze zijn ook nog te groot. Wel fijn dat ze er dan waarschijnlijk nog de hele zomer op kan lopen.

5. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ook kleine voetjes. Hij wordt in augustus 2 is 86cm en heeft maar maat 20/21

6. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Dochter is ruim 20 maanden en maat 19...nog steeds. Was ook haar eerste maat maar ging ook 'pas' met 15 maanden lopen. Maar ze is ook klein dus wel in verhouding met haar voeten.

Deel Deze Pagina