kleine loopfiets

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toch3, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.311
    113
    Ik wil ons mopje een loopfiets geven als ze jarig is maar ze is best kleine. Jullie tips voor kleine loopfietsjes? Die van intertoys past ze op maar vraag me af hoe stevig die is als ze er mee gaan racen

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.616
    1.156
    113
    big bobby car?
    pucky loop fiets met 4 wielen?
    die dingen van intertoys heb ik geen ervaring mee...

3. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pukylino is heel fijn en stevig. Kunnen ze vanaf 1 jaar prima op!

4. Monique1986

6 aug 2015
    22
    0
    0
    Activiteiten begeleidster
    Ergens in Brabant
    onze dochter van 17 maanden... heeft een kucky fiets met 4 wielen... en we hebben toevallig vorige maand een pucky loop fiets gekocht (met 2 wielen) Onze dochter is vrij klein.. maar wel overal heel vlug mee.. nu paste ze dus niet met haar voeten aan de grond op de kleinste pucky loopfiets.. dus hebben 3 cm van de zadelpen afgezaagd.. zodat het zadel lager komt.. ideaal! nu nog oefenen met sturen en mw rent weg ;)

pucky fiets.. aanrader!

5. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik vind zo'n plastic loopfietsje ( ik dacht 9 euro?) ideaal.

6. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.024
    286
    83
    Vrouw
    Die van intertoys zijn behoorlijk stevig hoor. Er is hier behoorlijk op rond gereden en en gaat straks rustig ronde twee in en ziet er echt nog prima uit. Tuurlijk wat schaapsleren hier en daar, maar verder echt nog prima hoor! Grote broer wil nog steeds wel op die fiets, maar daar is hij eigenlijk te groot voor en sleept dan zowat met zijn knieën over straat ;).
    Daarna een puky loopfiets aangeschaft en daar kan hij ook enorm racen. Bevalt ook erg goed.

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Bedoel je echt zo'n loopfiets voor tussen de benen? Dan denk ik eerlijk gezegd dat 1 toch wel erg jong is hoor. Hier kreeg de oudste rond haar eerste verjaardag een driewieler. Een loopfiets kreeg ze toen ze twee werd en dat was toen al vrij uitdagend. Voor een loopfiets moet je toch wel echt héél goed kunnen lopen en dan zit je vaak toch al rond de 18 maanden.

Wat betreft je vraag: wij hebben er één van intertoys, waarvoor je 85 cm moet zijn.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Die hebben wij ook staan. Een kindje van 2 op kraamvisite heeft hem al uitgetest. Hij croste er mooi mee door de tuin.

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

De Puky wutsch! Op haar eerste verjaardag gekregen. Nu ze 2,5 jaar is, past ze er nog steeds op.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.311
    113
    ze loopt sinds 3 dagen los, dus dat goed los lopen zal geen halfjaar meer duren ;) Voor ze met een driewieler op pad kunnen ben je ook zo maanden verder. Daarbij koop ik liever iets wat lang mee kan en momenteel geen plek voor een huisje oid.

Vanmiddag de pukylino besteld. Ben benieuwd wat ze er van vind :)

11. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Die van intertoys zijn prima van een tientje! Je kunt ook een Pukylino (normale lengte) of Puky Wutsch (als je een lang kindje hebt) kopen, maar die zijn een heleboel duurder en doen eigenlijk hetzelfde. Ik had zelf een Puky en een vriendin die Lena fietsjes van de intertoys'. Dat Lena fietsje doet het prima, zowel binnen als buiten!

Vanaf 1,5 - 2 jaar kunnen ze op een loopfiets met 2 wielen. Daar zou ik wel een degelijke Puky aanraden. Merk is onverwoestbaar. Puky Starter is met 10 inch wielen, of een grotere (Puky Racer) met 12 inch wielen als ze lang genoeg ervoor zijn. Maar die fietsjes hebben ook een stuk meer te verduren.

Zo eentje met 4 wielen werkt zo'n Intertoys fietsje prima.

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben ook die van intertoys en hoewel dochterlief van 3,5 best kan fietsen is ze niet zo een held en pakt ze toch het liefst dat miniloopfietsje. Ze is nu 110cm dus het wordt wel een beetje klein nu hihi! Maar hier doet hij al 2,5 jaar dienst bijna en ziet er nog goed uit hoor

Deel Deze Pagina