baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranbroek, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranbroek

16 jun 2010
    10
    0
    0
    Ze zeggen als je zwanger bent van een tweede, dat je de kleine dan sneller voelt.
    Nou ik ben nu 17 weken zwanger en ik voel nog helemaal niks, soms maak ik me eigen daar een beetje zorgen over.
    Hebben sommige van jullie dat ook?

2. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    voel het ook amper nog. Ligt er ook aan hoe de ligging van de placenta is. ik maak me er niet druk om. Komt vanzelf wel.

Lekker genieten van je zwangerschap

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    dat verschilt echt per persoon hoor, de ene voelt de baby veel sneller dan de ander maar dat ligt idd aan de stand van je placenta.
    gewoon afwachten en lekker genieten van je zwangerschap het getrappel kan niet lang meer op zich laten wachten moet je maar zo denken (en dan kan je er nog last genoeg van hebben:D);)

4. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    ik voelde de 2e bij 18 weken ongeveer

5. misa

misa Niet meer actief

Het komt misschien regalmatig voor dat je de tweede eerder voelt, omdat je weet wat je moet voelen. Maar dat hoeft helemaal niet! Maak je geen zorgen!

6. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik zie wel dat ik niet de enige ben die zich druk zit te maken over het niet/minder voelen van de baby;)

7. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Ik heb juist het omgekeerde van jou....ik ben zwanger van de eerste en voelde hem al rond 15 week. Niemand geloofde me.
    Maar ik moest deze week een aantal keer voor een echo en het kindje was zo aan het waterpoloën in mijn buik dat het niet verwondelijk was dat ik hem nu al voelde.

Maak je niet druk zou ik zeggen....de hele dag met vlinders in je buik en af en toe een trap tegen je schaambeen is ook niet alles haha

Deel Deze Pagina