voel me dik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal,

    ik ben nu 10 weken zwanger, en begin nu een klein buikje te krijgen.
    Alleen als ik in de spiegel kijk heb ik meer het gevoel of ik in een paar weken tijd 30 kilo ben aangekomen ofzo, het voelt niet echt zwanger.
    Heb ook nog maar 2 broeken die ik pas, en om nu al zwangerschaps kleding te gaan kopen lijkt ook niet echt een goed plan, omdar me buik alleen maar dikker gaat worden dus kan ik dan over een paar weken weer kleding gaan kopen.
    Vanaf waarneer is het nu eigelijk verstandig om zwangerschaps kleding te gaan kopen.
    Soory hoor maar moest er gewoon eve uit.
    liefs miranda
     
  2. joma

    joma VIP lid

    24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey meid het is niet raar om al zwangerschapskleding te kopen!ik had met 8 weken al positie kleding aan omdat ik ook niets meer paste!en ja bij de ene gaat het sneller dan de ander!ik ben er ook 1 met een snel groeiende buik!me foto.s staan in album!
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    met 10 weken liep ik ook al in zwangerschaps kleding , en in de zwangerschaps broeken zitten in het buik gedeelte een knoopje met een elastiek met gaatjes dus je kan hem altijd bij stellen als het wat krapper word.
     
  4. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Ik ben altijd erg dik geweest en sinds 2 jaar een normaal postuur. Toen ik in het begin van mijn zwangerschap een buikje begon te krijgen, raakte ik een beetje in paniek. Ook mijn heupen, billen en bovenbenen werden namelijk wat voller en ik zag mezelf weer helemaal zoals vroeger. Als je gewoon netjes op je voeding blijft letten, dus niet gaat eten voor 2 personen, dan gaat uiteindelijk vooral je buik groeien. En nu ben ik trots op mijn buik!

    De meeste zwangerschapsbroeken (ik heb broeken van Miss Etam, ik weet niet hoe het bij de rest is) hebben een elastiek in de taille zitten. Zo kun je in het begin de elastische band goed aantrekken en op het eind met je buik laten meegroeien.

    Ik was 10 weken zwanger toen ik zwangerschapskleding ging kopen. Wel even wennen, maar het zat wel stukken beter als mijn knellende broeken!
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik droeg in week 6 al zwangerschapskleding. ik ben wel enorm eggroeid met normaal eten (niet voor 2) en de eerste pas ik inmiddels niet meer. de overige broeken heb ik wel ruim gekocht en die zitten nog perfect. ik voelde me er eerst dood ongelukkig in (stretch, afschuwelijk haha), maar ben er nu dolblij mee. moet er niet aan denken nu stugge 100% katoenen broeken te moeten dragen, nu alles zo gevoelig is.

    moraal van het verhaal: gewoon lekker gaan shoppen hoor! nieuwe outfit, heerlijk!
     
  6. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    ik herken het hoor. Vind het nog helemaal niet leuk om zwanger te zijn. Ik lijk echt wel net iets aan de dikke kant, terwijl ik na 15 kilo te zijn afgevallen net lekker een keurig slank maatje 40 had.

    Omdat ik om mijn werk nog niets heb gezegd probeer ik alles nu nog een beetje verbergen en dat helpt ook niet echt om er leuk uit te zien. Maar zodra iedereen het mag weten doe ik lekker positiekleren aan. Dan zie je tenminste dat het niet zomaar een dik buikje is, maar een babybuikje.

    Als ik jou was zou ik dus lekker positiebroeken gaan dragen. Dan is er vast geen twijfel meer over de reden van dat buikje. Gewone broeken die maken van je buik immers maar een bobbelige bende.
     
  7. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gewone broeken zaten bij mij al snel niet lekker meer. Het knellen ging me echt iriteren en ik had er geen lekker gevoel bij. Ik had vanaf 12 weken al 2 positiebroeken en nu al 4. Ik draag mijn gewone broeken nu helemaal niet meer. Niemand ziet het verschil hoor!
     
  8. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Dank jullie wel voor de reactie,s
    Dus dat wordt gewoon nieuwe kleren kopen :) geen probleem
    Wel mooiom te weten dat je de broeke ook kunt verstellen, heb een kortings bon van miss etam van 15 procent dus ga ik dara van de week eve kijken.
    Ben me broeken nu wel zat.
    liefs miranda
     
  9. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Heel erg herkenbaar idd, alleen is het bij mij pas sinds kort dat ik mezelf wat dik vind. (kont, benen, armen ach je kent het alles is net wat dikker)
    maar in de kilo's valt het mee dus hoop echt dat ik na de bevalling mijn eigen postuur weer terug krijg!
    Maar ook hier al vanaf week 9 positie broeken.
     
  10. Niet meer actief

    Ik kon lange tijd nog gewone kleren aan. Is ook niet leuk. Op een gegeven moment wil je aan de wereld laten zien dat je zwanger bent. Nu heb ik het idee uitgegroeid te zijn tot maat olifant en ben ik niet altijd even blij meer met mjin formaat. Maar ach we krijgen er iets moois voor terug. Doe vooral wat je zelf wil, maar ik kan je zeker zeggen dat zwangerschapskleding op een gegeven moment echt veel fijner zitten! Geniet van je zwangerschap!
     
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik had met 8 wk al zwangerschapskleding aan en was met 12wk al 5 kg aangekomen. uiteindelijk ben ik nu 33 wk zwanger er 12 kg aangekomen en vind dit wel netjes. me buik is nog striem vrij maar me benen en billen zijn een stuk dikker geworden :) waardoor ik strae op me bovenbenen heb. in het begin von dik het niet zo leuk dat alles dikker werd maar nu ben ik maar al te trots op me extra kilotjes en kan me zwangere buikje showe
     

Deel Deze Pagina