Hij heeft wel geteld 3 keer gerold van zijn rug naar zijn buik, 1x toen hij 4mnd was. en 2x toen hij 5.5 mnd was. (dit gebeurde ook eigenlijk omdat IK er heel erg mee bezig was, hij hoorde al lang te rollen dacht ik, dus heb hem gestimuleerd en dat hielp want hij deed het wel erdoor helemaal zelf) Maar volgens mij is hij liever lui dan moe. Want dat was het dan.... Mijn man zei steeds, laat hem toch laat hem toch, het komt vanzelf. maar blijkbaar niet. is dit normaal?
Hier word ook niet vaak gerold. Als het gebeurd is het van buik naar rug. Van rug naar buik gebeurd haast niet. Ik heb zoiets van het komt vanzelf wel. Onze zoon is nu meer gefocust op kruipen en dingen vastpakken.
Hier ook niet hoor, ze zijn 7 maanden gecorrigeerd. Maar kinderarts en fysio waren bij controle zeer tevreden, dus ik heb geleerd geduld te hebben haha. Het gemiddelde is er niet voor niks; er zijn erdus sneller, maar ook zeker "langzamer". Het komt als hij er klaar voor is!
Hier ook niet rollen. Me oudste heeft mooit gerolt, kroop met 10 mnd en liep met 15 mnd. Me jongste beweegt wel een stuk soepeler alleen dat laatste stukje rolt ze niet door (rug baar buik) Zijn dus meer kindjes
Mijn oudste bleef tot 9 maanden als een blok beton op zijn rug liggen! Met 9 maanden kwam er eindelijk beweging in en met 10 maanden kroop hij. Zo snel kan het gaan dus!
ja precies, niets geks. Zl rolde wel eens om (beide kanten) maar meer per ongeluk dan expres, inmiddels tijgert meneer het hele huis door en zet hij zijn eerste stapjes rond de tafel. Maar leg je hem op zijn rug dan gaat hij 9 van de 10 keer piepen omdat hij denkt dat hij niet zelf kan omrollen.. Wel makkelijk hoor, blijft ie tenminste eens liggen