mijn kleine vent is vanaf gisteren avond echt verdrietig gisteren met luier verschonen wilde hij niet blijven liggen, meteen draaien en als ik hem dan tegen hield (had poepluier) begon hij vreselijk te huilen vandaag was hij ook echt huilerig bij alles waar ik hem op aan sprak begon hij zo zielig te huilen hij kan weinig hebben wilde niet echt eten, speelde er wat mee dronk wel goed maar weer met die luier verschonen zo huilen hij wil gewoon niet liggen dacht eerst zou hij duizelig zijn maar verder is hij wel vrolijk hij slaapt lekker maar net werd hij huilend wakker heeft de hele dag al flink rode wangen, maar vanmiddag had hij geen koorts heb het vanavond niet opgemeten, en wil hem ook niet wakker maken, voelt ook niet echt warm toch zit het me niet lekker zal wel een fase zijn, maar zo is hij normaal nooit ben ik nou zon doos die zich meteen druk maakt o ja wat het trouwens wel kan zijn we zijn een weekje weg geweest dus kan natuurlijk zijn dat hij daardoor uit zijn doen is zucht soms word ik zo moe van mn bezorgdheid
is hij verkouden? misschien heeft hij wel last van zijn oortjes, dan vinden ze liggen vaak ook vervelend door de druk die er dan op komt.......
Ik dacht ook meteen aan oorpijn toen ik dit las. Liggen is dan echt een drama, en ze zijn jengelig omdat het pijn doet. Even in de gaten houden. Als hij weer wakker wordt vannacht dan misschien zijn bedje wat schuin zetten, helpt hier wel goed.
oke bedankt voor de tip hij heeft wel vaker last van zijn oortjes ja hij is niet verkouden maar we hebben wel veel gezwommen van de week ga het eens in de gaten houden
bed schuin zetten helpt hier ook altijd goed en misschien even lags de HA om te laten kijken naar zijn oortjes.....