Kleine man last van de warmte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentekriebel, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Even jullie advies...

Normaal is de kleine man altijd heel druk in m'n buik, dan zie je de buik echt van links naar rechts gaan. Zeker wel een paar keer op een dag.
    Gister nog afspraak bij vk gehad en hartje geluisterd, en meneer had het nog prima naar z'n zin. Vannacht 2 uur wakker gelegen met maagzuur en gewoon niet kunnen slapen, kleine man was wederom erg druk..

Maar vanaf vanochtend heb ik het idee dat ik hem steeds minder voel. Ik voel hem wel, maar heel af en toe een kleine 'draai' (net nog gevoeld). Ben ik niet van hem gewend. Ik heb gewoon gewerkt (kantoor met airco).

Moet ik me zorgen maken, of zal hij z'n slaap van vannacht aan het inhalen zijn en even afwachten tot morgen?

Liefs Lentekriebel

2. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik hebhet ook wel es dat ze uit haar ritme is en anders doet als anders.
    heb het er met de vk over gehad, en alsje het niet vertrouwd moet je bellen.

beter 10 keer voor niks bellen dan 1 keer te laat.

3. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het vd zomer gehad met 34c... 2 dgn zo ontzettend rustig.. niet gebeld maar er werd me wel even op t hart gedrukt dat ik de volgende x echt moet bellen!

4. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kindjes kunnen met de warmte indd wat rustiger zijn...

5. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ook als ze n groeispurt hebben zijn ze rustiger, omdat ze dan even alle energie daarvoor nodig hebben.

6. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Bedankt voor jullie advies. Als ik hem blijf voelen zoals nu (minder krachtig, maar wel af en toe beweging) dan wacht ik het even tot vanavond later/morgenvroeg af en ga ik bellen...
    Nu even rustig liggen om te kijken of ie alsnog in actie komt.

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hebben van de verloskundige een folder gekregen wat te doen als je minder beweging voelt.
    En dat is bellen, niet wachten ermee.
    Zeker als je normaal meer leven voelt kan het zijn dat je kindje zich niet lekker voelt.
    Niet om je ongerust te maken maar ik zou zeker even bellen.

8. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Als jeje zorgen maakt moet je altijd bellen. Zoals al is gezegt liever 10x teveel als 1x te weinig.
    Hier heeft t mannetje ook wel eens een wat rustigere dag..

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    De kleine is hier een stuk rustiger als het warm is, gelijk heeft ie ;)

Maar inderdaad, bij twijfel altijd bellen. Liever voor niks bellen dan je voor niks druk maken toch?

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik moet bij minder bewegen voelen altijd bellen. Heb het pas 1x hoeven ervaren maar ze vonden het goed dat ik gebeld had en drukte me op het hart dat ik dat altijd moet doen!

Hoe gaat het nu?

11. Lentekriebel

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik heb hem vanavond steeds meer gevoeld (had een feestje waar ook wat te smikkelen was en daar reageert ie meestal wel op, zo ook vanavond). Lig nu net in bed en hij is weer volop aanwezig.
    Bij het in bed gaan liggen pak ik altijd het konijnenknuffeltje met zo'n deuntje erin en daar reageert ie nu heerlijk op.
    Gelukkig maar.

Deel Deze Pagina