fopspeen koord

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Coconut, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo vaders en moeders,

Mijn dochtertje heeft er een sport van gemaakt om vaaak haar speentje uit bed te gooien als ze in bed ligt (en dan natuurlijk kei hard lachen als ik de kamer op kom :D).
    Met de babyfoon en laminaat op haar kamer hoor ik precies wanneer dat 'ie valt, en ik ben ook nog eens zo gek om steeds dat tutje terug te geven.

Vanaf deze week gaat ze naar het kdv. Daar zullen ze niet zo gek zijn als ik, om steeds dat tutje aan te geven. Daarom dacht ik aan een koordje voor aan de slaapzak.

Ik vraag mezelf alleen af of dat echt veilig is (omdat er tijdens het slapen natuurlijk geen toezicht op is) en of zij het er niet makkelijk af kan trekken. Zit er nog verschil in per merk of zijn ze allemaal hetzelfde?

2. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Bij ons op het kdv halen ze hem eraf met slapen omdat ze het niet verantwoord vinden..
    Zou toch max 2 keer terug gaan om het speentje te geven een daarna niet meer. Is het spelletje ook snel over en stopt ze er waarschijnlijk wel mee (tenminste dit advies kreeg ik van CB).

Wie weet doet ze het alleen bij jouw en op kdv niet, kan ook nog.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    slapen met koord is niet verantwoord nee
    Madam heeft ook een hele tijd hier gehad dat ze keer op keer dat ding uit bed mikte, en de knuffel erbij. En het is over gegaan, ze doet het nu niet meer...op kdv deed ze het ook wel maar heb niet vernomen van de leidsters dat ze het een probleem vonden ofzo.
    je kan er eventueel ook zo'n knuffel doekje aan doen? Maarja dan mikken ze dat hele doekje natuurlijk uit bed...
    nee ik denk dat het even vervelend is maar het gaat weer over...

4. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie. Het voelt ook eigenlijk helemaal niet goed.
    Ik doe het niet, ik kijk gewoon aan hoe het loopt.

5. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier hebben we altijd een speentje aan een doekje gegeven, en als je je best doet kun je m ook echt wel uit bed gooien, maar hij viel er zelf niet zo heel makkelijk meer uit.

Ook vind ik de bedjes in het kdv handiger, want daar zitten deurtjes voor die wat dichter zijn dan de spijlen in een gewoon bedje (maar weet niet of het bij jouw kdv ook zo is).

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier een doekje aan de speen (die zat gratis in een of andere blije doos) en sindsdien gaat het beter, dan valt de speen niet meer zo makkelijk tussen de spijlen door.

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoon deed hetzelfde nu heeft ie z'n speen vastzitten aan de oor van z'n nijn en die laat ie noooit los met slapen probleem opgelost:)

Deel Deze Pagina