Kleine meid 7 weken oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jeaninevandrogen, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeaninevandrogen

Jeaninevandrogen Nieuw lid

16 aug 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Onze kleine meid is 7 weken oud. Nu ben ik aan het afbouwen met de borstvoeding.
    Ik ben moe en de productie loopt erg achteruit.
    Het is genieten maar met nog een kleine dame in huis, is het echt te veel.

Nu heeft ze om half 7 borst gehad en de volgende voeding word fles.
    Maar dit drinkt ze echt slecht. Ze heeft verborgen reflux. Ze krijgt Zantac medicijnen en voor de fles voeding heb ik nutrilon standaard 1 en daar doe ik een schepje nutriton door.. Ze poept slecht, en merk aan haar dat ze last heeft van haar buikje. Ik gebruik de difrax fles. Ze drinkt eerst fanatiek en daarna speelt ze ermee. Ze drinkt dan niet meer dan 50cc.. waardoor de dagen erg onrustig verlopen.
    Als ik kolf en dit in de fles doe, drinkt ze hem de ene keer leeg en andere keer 30 tot 50 cc terwijl ze echt honger heeft. Ze huilt dan erg hard.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, heeft iemand tips?

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Gaat het beter als je de nutriton weg laat

3. Jeaninevandrogen

Jeaninevandrogen Nieuw lid

16 aug 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Als ik geen nutriton toevoeg dan slikt ze de gehele tijd..

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mijn zoontje kreeg mega krampen van de nutrilon voeding.
    Daar kan het ook nog aan liggen. Daarnaast is deze leeftijd ook het moment dat de krampjes erg heftig zijn.

Je zou ook nog een andere fles kunnen proberen, Bijv de Dr brown met ventiel tegen krampen. Mss vind ze die speen ook fijner drinken. Is zachter, de difrax spenen vind ik vrij hard.

5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Probeer verschillende flesjes. Mijn meisjes pakten de avent Natural heel goed na de bv.

6. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Hier Difrax, dr brown en avent natural geprobeerd.
    Met nutriton kreeg zoontje ook krampen, ik ben toen bij de tuinen pure johannesbroodpitmeel gaan kopen en dit ging gelijk goed.
    De dr brown verstopte met jbpm erin, Difrax bleef veel te snel gaan dus spuugde hij nog alles uit maar avent ging perfect. Heel lang nog de kleinste speen gebruikt en dan duurde het drinken netjes 20-30 minuten.

7. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Wanneer is het slechte poepen begonnen? Met de overgang naar flesvoeding, of al eerder? Wanneer begonnen de krampjes? Pas je de leefregels voor reflux toe? (o.a. goed rechtop houden tijdens en na het drinken, minimaal 20-30 minuten over de fles doen)

Deel Deze Pagina