Stel je voor...het is morgen zondag. Niks op de planning, geen zin om thuis te zitten, je wilt eruit! Peutermeisje gaat mee. Waar gaat de reis naartoe?
Je kan 's Ochtends gaan zwemmen, is het vaak nog lekker rustig. Een boswandeling maken, naar de kinderboerderij gaan is ook leuk. Op visite bij vrienden of familie? Ik verplaats dit topic even naar 'peuter en kleuter'
Zoals hierboven of naar de dierentuin (hebben een abonnement). Of afspreken ergens waar ze kan spelen met een vriendje/vriendinnetje, opa's/oma's bezoeken.
Dit is wel voor binnen: - koekjes bakken - oud doosje van de liga's bijvoorbeeld versieren en beplakken als koektrommeltje
Dan zou ik eerst iets moois knutselen samen of cakejes bakken & daarna bij opa en oma op visite gaan.
wij gaan morgen naar kasteel de haar in utrecht. met een kinderrondleiding. en de kids mogen verkleed komen. lijkt me echt een succes
Klinkt erg leuk allemaal! Het is soms erg lastig een goed idee te vinden. Ballorig en kinderboerderij van de week gedaan. Knutselen iedere dag....Dierentuin is zo'n slecht idee nog niet of misschien wel naar een leuke stad, ergens wat lekkers eten en drinken, beetje wandelen....
Klinkt ook erg leuk, maar die van ons zijn daar nog te jong voor helaas. Straks bedacht dat we morgenochtend gaan zwemmen. Ik hoop dat het dan een beetje rustig is.
We gaan naar Den Hommel. Heb gehoord dat dat best een leuk zwembad is maar zijn er zelf nog niet geweest.
Bij mooi weer: Bos Kinderboerderij (hier om de hoek of in t bos) Stukje fietsen en pannekoekenhuis Speeltuin Vondelpark (wij wonen dichtbij amsterdam) Strand Bij minder mooi weer: Voorstelling (gaan wij toevallig morgen doen!) Spelen bij vriendjes/nichtjes/neefjes Dierentuin is ook optie bij minder goed weer Binnenspeeltuin
We zijn naar de dierentuin gegaan, stonden om 9:00 binnen, kon ze lekker op tijd haar bedje in voor een middagdutje, was super!