Gingen jullie kindjes lachen? Gingen jullie kindjes kruipen? Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? Gingen jullie kindjes lopen? Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? Ik ben even nieuwsgierig want het gaat allemaal zooo snel!!
Gingen jullie kindjes lachen? Eerste trekjes al in de couv. Met een maand of 4a5 echt gericht Gingen jullie kindjes kruipen? Nadat ze kon lopen. Zo rond de 16 maanden Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? 4 a 5 maanden Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? We begonnen met 4 maanden, maar eet sinds ze 1 is veel beter. Echt 3 hoofdmaaltijden zeg maar. Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? rond de 10 a 11 maanden Gingen jullie kindjes lopen? Met 15 maanden. Zo ineens, niet eerst langs de tafel ofzo. Als je haar neerzette liep ze "gewoon" weg. Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? Brabbelen weet ik niet meer en praten kan ze nog niet Mijn dochter is met 27 weken en 2 dagen geboren. De leeftijden die ik hier aan geef zijn kalenderleeftijd. Hoe gaat het met je zoontje? Gefeliciteerd nog! Groetjes
Gingen jullie kindjes lachen? Rond de 4 maanden echt bewust Gingen jullie kindjes kruipen? Doet ze niet Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? Rond de 6 maanden Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? Ook rond de 6 maanden Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? Nog niet ze probeert het wel al Gingen jullie kindjes lopen? doet ze ook nog niet Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? Brabbelen was ze heeeeeel snel mee denk dat ze 3 maanden was Ik heb alles ingevuld volgens de NIET gecorigeerde leeftijd
Gingen jullie kindjes lachen? Het eerste lachje was met 3 wkn. Gingen jullie kindjes kruipen? Nog niet Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? Sinds deze week pakt hij dingen over van de ene naar de andere hand. Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? Met 4 maand fruit Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? Nog niet Gingen jullie kindjes lopen? Nog niet Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? Brabbelen de hele dag door vanaf 3 maand ofzo Dit zijn ook niet gecorigeerde leeftijden
Gingen jullie kindjes lachen? bewust na 10 weken.. Gingen jullie kindjes kruipen? 8 maanden Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? weet ik zo even niet.. Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? 6 maanden..voor de rest bv Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? 9 maanden Gingen jullie kindjes lopen? 11 maanden Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? praten is sinds hij anderhalf is... brabbelen denk ik zo ongeveer tegelijk met dat lachen....Hij maakte wel van die schaapgeluidjes... Ik ben even nieuwsgierig want het gaat allemaal zooo snel!! [/QUOTE]
Gingen jullie kindjes lachen? in de eerste maand trekjes maar gericht lachen na 3 maanden, best snel volgens mij.... Gingen jullie kindjes kruipen? pogingen tot...hij is 6 maanden. tijgeren wel al vanaf 5 maanden Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? 4 maanden Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? we zijn met iets meer dan 5 mnnd begonnen naqast de borstvoeding wat gepureerde groente en fruit te geven. Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? nog niet wel met ondersteuning Gingen jullie kindjes lopen? nog ff niet haha! Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? 4 maanden begon hij geluidjes te produceren en nu brabbelt hij er flink op los! ons kindje is met 35w en 4dgn geboren...niet zo heel erg 'te vroeg' dus maar wel 10 daagjes ziekenhuis...
Gingen jullie kindjes lachen? 4 maanden, lacht de hele dag door! Gingen jullie kindjes kruipen? Tijgeren met 9 maanden, kruipen heeft ie vandaag de 1e poging gedaan (eindigend in een koprol, hihi) Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? Pfff, uhm met 6 maanden? Vanaf 11 maanden met duim en wijsvinger. Loopt a terme op dat front. Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? 6 maanden onder begeleiding pre-logopediste (geen/zeer slechte zuigreflex bij geboorte) Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? Staan met 11,5 maanden, zitten allen op de knietjes nog niet op de bips. Gingen jullie kindjes lopen? Nog niet. Ging met 10 maanden pas voor het eerst op zijn beentjes staan (als je hem dus neer probeerde te zetten). Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? Volop brabbelen al heel vroeg. Hele verhalen komen eruit. Ik ben even nieuwsgierig want het gaat allemaal zooo snel!!
Gingen jullie kindjes lachen? 15weken echt gericht 5maand Gingen jullie kindjes kruipen? 14maanden erg laat Gingen jullie kindjes naar dingen grijpen/ vastpakken? 6maanden Gingen jullie kindjes andere voeding eten dan melk? gewoon 4maand ongecorrigeerd ging perfect Gingen jullie kindjes zelfstandig zitten en staan? zitten 1jaar staan15maand Gingen jullie kindjes lopen? 16maanden en sinddien alleen maa Gingen jullie kindjes brabbelen en praten? 15weken o geluidjes 10 maanden spraak volop kwam vrij snel moteriek duurde gewoon even dit is van mijn eerste 2e is net 12weken maar die doet almeer dan mijn eerste deed dus 3weken langer blijven zitten maakte wel degelijk verschil merk ik nu