Hoe merk je nu het verschil tussen vruchtwater en urine? Ik ging net naar de wc en er kwam dus 1 van de 2 uit, maar aangezien ik veel gedronken heb en urine dan bijna doorzichtig is weet ik niet wat het was. Ik hoefde niet echt kracht te zetten, maar dat hoeft de laatste weken toch al niet meer als ik moet plassen. Moet ik nu maar gewoon afwachten??
Tip is om op je handrug te gaan blazen (wangen bolblazen) en als er dan vocht uit komt, kan het vruchtwater zijn. Vruchtwater is of reukloos, of ruikt wat zoetig (mijn VK zegt dat het ook naar sperma kan ruiken..) En als je het niet vertrouwd kan je altijd ff je VK bellen, die kunnen het zo testen.
Dan denk ik dat het helaas toch urine was ...en ik wil zo graag bevallen. Vertrouwen doe ik het wel hoor , want na ruim 38 weken mag ik natuurlijk gerust bevallen!
Haha lastig he, dat wachten!! Maar bedoelde ook met vertrouwen, als het wel vruchtwater is willen ze dat wel altijd weten, ook al is 't klein beetje Spannend meis, nog ff wachten dus..!
Lastig is dat he. Weten of het nou wel of geen vruchtwater is.. Hier ook al een paar keer hetzelfde gehad.. Helaas nog geen teken van. Succes en dat je snel mag bevallen!
Ja heel lastig wat je er nu van moet denken. Ik zit inmiddels al 7 weken thuis incl. ziektewet dus ik raak het wachten aardig beu....
Ja dat begrijp ik heel goed! Ik zit ookal 2 maanden thuis... Dus nu ben je maar aan t wachten waneer gebeurd er iets!? Hahah...wil ook me keine nu wel eens zien en lekker knuffelen. Is bij jou waterig wat je verliest ? Ik had net weer wat afscheiding denk ik in me onderbroek zag er erg ligt uit maar ook met een beetje wit er door (sorry voor de details) en het rook ook anders dan normaal...
Ja ik zit inderdaad net als jou maar te wachten. Nu heb ik net de enveloppen binnen gekregen dus kan ik adres stickers plakken(heb ik weer wat te doen haha). Soms heb ik een beetje witte slijmerige afscheiding. Maar voor de rest merk ik buiten wat steken nog vrij weinig. Helaas...
De enveloppen heb ik vorige week ook alvast voorgeschreven haha je moet toch wat he op een dag. Ga nu ook niet meer zováak de deur uit, enkel voor een boodschap, Dus de dagen duren lang als je zo in je ups zit.. Ik denk dat het bij mij ook steeds afscheiding is. Gelukkig kunnne we hier wat kletsen om de tijd te doden! :F
Als ik de deur uit ga neem ik of iemand mee of ik blijf hier op het dorp. Woon namelijk in het centrum bij de winkels dus dat is wel handig. Morgen ga ik ook even naar de markt in een stadje verderop , maar wel met m'n ma. De enveloppen zijn nu al gedaan op een paar adresjes na. De dag is gelukkig al weer bijna om en morgen een dag veel te doen dus dat zal wel snel gaan
Dat scheelt als je een drukke dag hebt! Dan gaat de tijd ook weer sneller. Alvast veel plezier!.ik eet morgen avond bij mijn vader ! Ik ga veder niet super veel de deur meer uit...alleen al door al mijn kwalen lukt het me niet zo meer..
Afgelopen week heb ik hier ook last van gehad. Maar omdat het gelig was en reukloos dacht ik dat het urine was. Ook als ik op mijn hand blies kwam er niets. Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyno geweest en heb ik het aangekaart. Ze heeft me voor de zekerheid doorgestuurd voor een varentest. Hieruit bleek dat het wel degelijk vruchtwater was!!! Ik liep al minstens een week met een scheur in de vliezen!!! Om half 4 op vrijdag hoorde ik dat ik zaterdag om 07:15 uur werd ingeleid. Dit ivm infectie gevaar. Dus ik zou je aanraden om de verloskundige te bellen en het liefst meteen!!! Succes.
Jeetje jonon.. Had je daarnaast ook klachten of niet ? Ik lek hier elke dag wel wat maar ik denk dat het meer afscheiding is, Het droogt namelijk voor een deel wit op...en waterig... Gefeliciteerd met je wondertje!
Ik had net toen ik naar de wc ging dat Het alleen maar waterig was, Zag geen geel van urine? Ook niet op Hey wc papiertje. Moet ik me nu ongerust maken? Of kan urine ook ligt kleuren? Heb even geroken maar het rook nergens naar..