Hi, Mijn oudste had kleine billen, maar mijn jongste is nog erger. Ze zijn redelijk vroeg met zindelijk worden, maar toch niet zoo vroeg. De hemden en boxer zijn echt te groot, lijkt me niet fijn zitten in zijn broek en de hemden zakken van zijn schouders. Ik heb nu een paar maat 86/92 van de hema en h&m (en zijn al gewassen, van broerlief geweest) Wie heeft er een (winkel)tip?
Die van Hema zijn sowieso groot. Zeeman al eens geprobeerd? Qua meisjesondergoed vallen die wel kleiner.. Misschien voor jongetjes ook. Dochterlief paste niks anders
Onderbroekjes van de c en a vallen klein (zeker na een paar keer wassen). Waar de boxers van de hema 86/92 nu goed zitten, zijn de onderbroekjes van de c&a in 98/104 al te klein. Zeeman boxers vind ik ruim vallen.
De zeemanboxers in rood/grijs en blauw/grijs mt 92 vallen wel heel klein, de andere vallen groter. Het is alleen een moeilijk artikel en niet overal op voorraad. C&A valt ook klein, Kruidvat valt ook klein. En mocht dat ook nog niet passen, dan zou je nog online bij Beeren ondergoed kunnen slagen, daar is mijn zoon mee begonnen. Maar die zat in mt 80 toen hij zindelijk was en qua billen zelfs in 62/68. h&m en Hema valt groot.
Mja hier meiske met billen in mt 68 toen ze zindelijk werd. Niet echt practisch Paste ook maar 1 model van de zeeman trouwens... Nu draagt ze vaak die meisjesboxers... Die vallen niet heel klein. Nadeel van de zeeman vind ik trouwens wel dat onderbroeken met bijpassende hemdjes... Altijd veel te kort zijn tenzij je een maat (of 2!) groter neemt.
Hemden van de zeeman heb ik, idd boxer maat 110 en hemd 122/128?? Maar valt wel mooi smal en stretch bij de oudste. Boxer ken ik niet van zeeman, zal eens kijken. Ca hebben we niet in de buurt. Mijn mannetje past ook nog in 68, dat is z'n zwembroek maat nu ook.
Mja die "babymaten" zijn gemaakt op luierbillen ofzo? Ze droeg wel al 86 broeken maar qua onderbroek sloeg dat echt nergens op
c&a zeker hier ... 110 van kleding maat maar billen 86/92. Je kunt ze hier nu ook online bestellen (Frankrijk). Misschien ook in NL?