Waarheen met de trein?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Een tijd terug heb ik treinkaartjes gekocht bij de Kruidvat, om in mei een dag te kunnen treinen met m'n broertje (6 jaar en he-le-maal weg van treinen). Nu was het plan om zondag naar schiphol te gaan, maar ik heb erg weinig zin in die chaos daar (kan tegen die tijd allang weer weg zijn, en ik ben misschien een beetje parananoia, maar toch). Nu schuiven we schiphol door naar een volgende keer, maar nu moeten we wel een andere bestemming hebben!

Wie weet er iets leuks, dicht bij het station (waar in Nederland maakt echt niet uit, hoe langer de treinreis, hoe beter!), liefst kosteloos? Als we vaak moeten overstappen is dat ook niet erg, des te groter de kans dat we meer verschillende treinen kunnen nemen (IntRecity, IntRenationale, Splinter :D)

Note; dit was gegarandeerd als suggestie gekomen; naar het spoorwegmuseum is ie al heeeel vaak geweest! :p

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Het schijnt heel mooi weer te worden, dus misschien lekker naar zee / het strand?

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    euh... station hoek van holland strand?

4. Hoever is het vanaf daar ongeveer lopen? Weet je dat toevallig?

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ongeveer 10 minuten.

Leuk trouwens dat je dit samen met je broertje gaat doen!

En Schiphol....blijft toch leuk hoor...alleen die sfeer al daar!
    Ik zou zeggen 'gewoon doen', en anders doorrijden naar Hoek van Holland:D

6. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
  7. Had me hartstikke leuk geleken, maar ik vind het behoorlijk prijzig..
    Ik zou voor ons tweetjes ruim 20 euro kwijt zijn..

EDIT: Of is die 'onderaardse wereld' ook een grot? Dat kost maar 3,50 + 2,50..

EDIT2: Ik zie net dat dat (helaas) niet zo is.. Zijn alleen maar voorwerpen die je kunt bekijken..

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Even aan het zoeken geweest voor je maar dit is denk ik wel leuk. Is een soort speeltuin/aatractieparkje (vooral voor jongere kinderen). Is in de Kop van Noord holland (Sint maartensvlotbrug) en kost voor die kleine 6,50 en voor jou niets. Nou dan heb je EN de treinreis, en voor hem wat leuks als de heen reis erop zit. kost niet veel.

Welkom bij attractiepark De Goudvis

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Blijdorp ligt dichtbij Rotterdam CS, misschien is dat wat met het mooie weer? Het is wel duurder dan een gemiddeld uitje.

Bij ns.nl kwam ik op een leuke site terecht met allerlei tips. (Ik kon het niet laten en ben even gaan googlen) eropuit.nl

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

3landenpunt in vaals? weet echt niet hoe de treinverbinding is sorry, maar weet wel dat ik dat doolhof geweldig vond als 6 jarige..

Deel Deze Pagina