spugen met 10 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 3 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ons zoontje van 10 maanden heeft vanaf het begin al veel gespuugd.Geen mondjes maar hele golven!
    Op het Cb werd daar niet echt naar gekeken omdat men zei dat dat kwam omdat het maagklepje niet goed afsluit en dat nog moest groeien.
    Toen hij meer vaste voeding ging krijgen werd het (wat ) minder maar zijn we toch naar een osteopaat geweest.Daarna was het bijna helemaal verdwenen.Nog wel eens af-en-toe een mondje maar niet noemenswaardig.
    Nu sinds een week begint hij weer flink te spugen.
    Zelf heeft hij er geen last van hebben we het idee.Want erna speelt hij rustig verder of als we het niet meteen in de gaten hebben gaat hij er met zijn handen in wrijven.
    Zijn er meer mensen die dit hebben met hun kindjes en wat hebben jullie eraan gedaan?
    Ik hoorde al van mensen dat dat na een jaar alleen maar operatief verholpen kan worden.

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, jamie heeft dit ook. hij spuugt geen golven, maar als hij na zijn eten meteen gaat spelen komt er ook wel eens wat terug. ik denk dat dit komt omdat hij dan aan het kruipen is. of gewoon recht zit en dat het daardoor omhoog komt. hij vind het alleen maar leuk, kan hij lekker ":verven". ik laat hem meestal na zijn eten kwartiertje in zijn stoel spelen. en geef hem pas na een half uurtje wat te drinken. meestal helpt dit wel. of het echt aan het maagklepje ligt weet ik neit

Deel Deze Pagina