kleine onderbroekjes (maat 80)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door fafa, 7 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Zoon is nu vlak voor zn tweede verjaardag helemaal zindelijk, maar nu kan ik geen passende onderbroekjes vinden. Hij is natuurlijk nog jong en daarbij ook een smal manneke, dus de onderbroekjes die ik nu voor hem heb (maat 86-92) zakken allemaal van zn billen. Maar overal waar ik kijk is dat de kleinste maat die ze verkopen. :confused:
    Weet iemand een winkel (steen of online) waar ze ondergoed in maat (74-)80 verkopen?

2. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.950
    1.713
    113
    Vrouw
    fafa vindt dit leuk.
  3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Hier zijn de bocers van de Hema maat 86/92 ook te groot. Maar de boxers van de Zeeman, maat 92 zijn heerlijk strak! Heb je die al geprobeerd?

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.627
    8.364
    113
    Vrouw
    Ik zou ook zeeman proberen. De bijpassende hempjes zijn ook erg smal. Het is alleen wel lastig om setjes te vinden.

5. fafa

fafa Niet meer actief

Ik was vandaag bij de zeeman, maar de leuke boxertjes in 92 waren uitverkocht (of nooit ingekocht?) Binnenkort nog eens kijken dan.

Mammielove vindt dit leuk.
  6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

De voorraad is idd vaak klein. Ik heb een paar witte, met een elastieke brede band en grijze letters. Die zitten perfect. Van de week hadden ze die ook int groen, dus ook meegenomen ;)

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Inderdaad zeeman, die passen hier ook het beste over die smalle billetjes.

Deel Deze Pagina