Kleine ondeugd van 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cynnie1984, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
  2. misa

misa Niet meer actief

#22 misa, 31 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2011
    Hihi, ja sommige dingen zijn wel herkenbaar! ;)
    Ik heb de kamer aardig kindvriendelijk ingericht, maar helemaal kan en wil ik ook (nog) niet. Op de tafel staan nu 2 kleine dingetjes (goedkoop) ipv mijn grotere ding.
    Ik wil eigenlijk ook niet alles weghalen, maar sommige dingen ook wel. Ik wil namelijk niet de hele tijd politie agentje spelen.
    Over het eten en de lepel wegslaan, ja dat gebeurt hier heel soms ook..! ;) Verveeld is hij wel snel. Gaat dan wippen in de stoel, kijkt naar alles behalve het eten.. ;)

Ik zeg altijd nee als iets niet mag, en dan zet ik hem terug bij iets wat wel mag. Of ik geef iets anders wat wel mag. Ik leidt hem dus af, maar probeer wel nee aan te leren op een rustige manier.
    Ik denk dat als je alles laat staan zoals je eerder had, je het voor jezelf en je kindje erg moeilijk maakt. Hij snapt dat echt nog niet en ziet er alleen maar uitdaging in. Ik zou het echt wat verminderen en eerst met een paar dingen leren dat hij daar niet aan mag komen.

In bad leg ik hem ook niet meer neer. Ik zet hem erin en gooi af en toe wat water over zijn buik, hoofd en rug.

Succes..! ;)

3. misa

misa Niet meer actief

@mamavansimone: wat leuk!! Wij proberen Simon dat ook steeds te leren, maar hij heeft nog niet zoveel interesse..!

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat was de mijne!
    Leuk is dat hé. Wel vaak een waterballet maar ach. Wordt de badkamer ook wat vaker gedweild.
    Ondeugende streken hier. Zijn box staat voor het raam en hij trekt tegenwoordig het gordijn in zijn box en nu hij ook staat trekt hij zelf aan de snoertjes van de lampjes die in de vensterbank staan... Heel leuk!

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
  6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Jep naamgenoot haha! Thanx!

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wat een leuk fimpje mamavansimone!!! En die tip is goudwaard hoor sukke!! hij vind het geweldig alleen wel ff opletten dat we hem er niet te lang ik laten spelen want het water koelt wel snel af:)

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Gewoon af en toe wat warm water bij doen. En ze kunnen veel hebben hoor. Als hij het echt koud krijgt laat hij zich wel horen!

Deel Deze Pagina