steeds weer bloedverlies/ bruinverlies, wie herkent dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door taliaa, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.646
    113
    Brabant
    Lieve meiden,

    ik heb het er al vaker over gehad, maar ik word steeds onzekerder en heb gewoon ff jullie reacties nodig:
    Ik ben sinds januari pilvrij heb paar keer de duivels op bezoek gehad maar nu sinds een maand of drie niet meer echt ongesteld geweest. Het begon met wat ik dacht een hele lichte ongi met wel wat rood erbij. Toen 3 weken aan een stuk bloedverlies, maar wel heel licht. En nu gaat het steeds maar door, dan weer wel (varieërend tussen 1 en 14 dagen) en dan weer niks. Het is de laatste tijd met name bruine slijmerige afscheiding met af en toe wat donker bloed er tussen. Het is echt niet veel (aan 1 inlegkruisje heb ik genoeg voor een dag), als ik met mijn vinger naar binnen ga (om te checken :oops: ) dan tref ik ook wel wat rood bloed aan, maar niks wat op een ongi lijkt.
    Ik houd me steeds maar voor dat ik aan het ontpillen ben en gewoon de ongi af moet wachten, maar ik vind dit toch echt niet meer normaal. Ik denk: geen ongi = geen eisprong = geen kans op beebje.

    Komende week ga ik naar de HA, zie er erg tegenop, weet niet waarom..
    Mijn mannetje is wel lief, maar ja, hij kan ook niks doen en ik voel me waardeloos. Heb heel erg last van mn hormoontjes en van de weinige seks :oops: . Als ik geen last heb van bloedverlies seksen we wel lekker, maar ja, dat is niet zo vaak...
    Herkent iemand dit? t liefst iemand die nu 100 kinderen heeft natuurlijk:)
    Wie weet wat het kan zijn? Wie weet me moed in te praten?
    Oja, zeg ajb niet dat ik "nog lekker jong ben" 8)

    sorry voor mn lange verhaal, ik moest het echt ff kwijt...

    liefs, Taliaa
     
  2. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Hey Taliaa,

    Toen ik bij de pil stopte had ik 5 maanden geen duivels. Ik woon in België en wij kunnen gelijk naar de gynaecoloog gaan. Dat heb ik dus ook gedaan. Bleek dat ik cyste had. Als je ongerust bent, kun je best naar ha of gyn gaan. Anders blijf je je zorgen maken.

    Veel succes!

    Groetjes Linajo
     

Deel Deze Pagina