Kia Pincanto en kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Done, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik ben sinds een weekje of 7 trotse eigenaar van een Kia Pincanto (Yeah heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald):D
    En we zijn bezig voor een 2de kindje.
    Nu heb ik een kinderwagen op zolder staan (van de blokker zo'n cruizer model) maar die gaat daar volgens mij nooit inpassen aangezien die met moeite in de auto van mijn ouders kon toen (Hyundai Tucson en een opel):)

Nou wil ik graag weten of iemand (die soms ook een kia picanto heeft) weet welke kinderwagen er het beste in past...of ervaring heeft met die auto en een kinderwagen (het is het nieuwe model van de picanto uit 2010 trouwens)

2. Vlien

Vlien Nieuw lid

3 jan 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een mini... woord zegt het al (kleine achterklep!) en wij zijn voor de Joolz day gegaan. Deze past prima in de klep. En anders gewoon naar de winkel gaan en verschillende wagens passen. Hebben wij ook gedaan.

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hey! Ik heb toevallig gister precies hetzelfde topic geopend, alleen maar 1 reactie gekregen. Ben dus maar gaan googlen...
    Wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 aangeschaft en volgens de reacties op internet zou dat moeten passen in de Kia Picanto. Wij gaan binnenkort naar de dealer om te passen, ik zal het je laten weten.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een kleine auto, een chevrolet matiz, en de bugaboo past prima in de kofferbak.
    Ik zou even naar de babywinkel gaan en specifiek vragen om klein in te klappen kinderwagens.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben een Bugaboo en die is idd echt klein in te klappen! Dat moet wel lukken in een Picanto. Maar je kan altijd even gaan passen in de winkel.

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hoorde bij de buren pas een zwangere vrouw die helemaal enthousiast was dat haar nieuw aangeschafte bugaboo in de kleine auto paste.
    Ik zou ook gaan passen in de winkel, dan zie je ook gelijk wat je ervoor moet doen. Bijv. wel of niet de wielen eraf halen. Zou ik persoonlijk nl. best irritant vinden, ondanks dat het (in ieder geval bij bugaboo) fluitje van een cent is.
    Zag pas iemand anders met een andere wagen (geen idee welke) en die was wel even bezig met het onderstel uit elkaar halen. Daar zou ik dus geen zin in hebben elke keer als je even weg wil.

7. Wij hebben een kia picanto en een quinny buzz. Het onderstel past wel achter in de bak maar het zitgedeelte/wieggedeelte moest op de achterbank.

Wij doen hem nu trouwens weg ivm de komst van een 2de kindje. Hebben wel een model uit 2008, weet niet wat het verschil is.

8. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Zou de Stokke Xplory passen in de Kia Picanto?

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mutsy transporter past in mijn ford ka. onderstel in kofferbak, de reiswieg op de achterbank.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had vroeger een deawoo matiz en daar baste de bugaboo erg goed in terwijl de kofferbak echt iniemienie was. Ik vond de MC mura erg groot in de winkel en die had er ook absoluut niet in gepast dus dan dnek ik dat de kofferbak van de KIA toch wat groter zal zijn. Maar als de mc mura erin pas past denk ik elke kinderwagen erin.

11. misa

misa Niet meer actief

Ik zou gewoon even passen als je een mooie kinderwagen hebt gevonden!

Deel Deze Pagina