Hallo, Ik ben Alex en sinds maart 2013 zijn we gestopt met voorbehoudsmiddelen. Ondertussen in het geheim begonnen met een evaluatietesten. Ik had er nog liggen en die zijn ietsjes over de datum, dus dacht begin er maar mee kan ik mooi ff zien of het weer op gang is. Nu is het dag 17 en helaas tot nu geen eisprong gevonden. Bij onze zoon heeft een hele tijd geduurd (19 maanden, inclusief 1 miskraam) dus man wil niet meteen onder druk staan. Vandaar dat ik de testen ff voor mezelf hou. Maar goed, ik ben dus tock ongeduldig....Zou zo graag weer zwanger zijn! Maar goed ben al super blij met onze zoon, maar toch kriebelt het weer enorm! Zijn er nog meer van die ongeduldige dames
Vanaf welke dag ben je begonnen met de Ovulatietesten ?? hoelang zijn je cyclussen normaal ?? gezien ej al ruim een jaar bent gestopt met de pil
hier net zo we willen ook graag gaan voor een 2e maar manlief zegt ik wil er niet zo mee bezig zijn... grrr we willen graag een 2e maar er niet mee bezig zijn... hoe doe je dat?? hihi . wat is je cyclus dan.
In het "geheim" ovulatietesten gebruiken vind ik niet zo gek! Mannen raken daarvan erg afgeleid en vinden dat maar niks,vrouwen...hihi...die willen zekerheid. Dus ik zou zeggen,lekker zo laten. Zo zijn JULLIE er niet mee bezig, maar jij wel Succes!
Nou dat herken ik ook wel ik laat wel een beetje doorschemeren dat het echt tijd is om het gezellig te maken maar vertel niet alles wat me bezig houd of Hoe de testjes eruit zien.. ik word ook wel ongeduldig nu haha
Uhm 2013 of 2014? want anders zou je er al best lang mee bezigzijn en vind ik het terecht dat je ovulatietesten doet. Vind persoonlijk dat je dat niet geheim moet doen, je hoeft er niet meer te zwaaien maar openheid is wel goed. Dan hoeft de man zich toch niet gelijk onder druk te voelen. Je kan ook gewoon je eigen cyclus in de gaten willen krijgen. Als je het daarnaast gewoon regelmatig doet dan moet het toch wel relaxed kunnen gaan?
Sorry, moet 2014 zijn!! vandaag positieve test en zo blij dat ik manlief ingelicht heb. Antwoord, je weet bet he, druk opvoeren werkt niet! Kortom vanavond gaat het niet worden. Maar maakt niet uit, ben blij dat het weer op gang is. Normaal 28 dgn en voor zwangerschap van zoon, en dan op dag 18 eisprong. Dus het lijkt weer normaal te worden. Koop ook geen nieuwe testen meer, dit was opmaken omdat ze van juni 2014 waren. Tis wel minder als bij de eerste maar zoj het zo leuk vinden!
Hmm jammr dat hij dan zo reageert, weet van me man dat hij wel graag weet hoe ik ermee bezig ben. Kan anders best gefrustreert worden terwijl hij dan nergens vanaf weet. Hoef hem ook niet op de dag af te vertellen hoe en wat maar hij weet ieder geval dat we vorige week goed ons best hebben gedaan. Wens jou heel veel succes enne verleid heb vanavond maar dan heb je altijd nog goede kans