1 dag ongesteld en na 5 dagen misselijk....

Discussion in 'Zwanger worden' started by giosy, Aug 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giosy

giosy Actief lid

Oct 31, 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Hier ook weer een onzeker mutsje...
    Vrijdag 2 aug ben ik nog geen 24 uur licht ongesteld geweest. Daarna alleen veel slijm die dag. Op ongeveer woensdag werd ik misselijk, veel boeren, bijna overgeven, super draaierig. Ik heb een lage bloeddruk van mijzelf dus das niet echt nieuw. T duurd alleen nog steeds! Inmiddels zit ik in mn eisprong momentje, ik heb vandaag aan de linkerkant ook dat gevoel. Maar dan al de hele ganse dag.Ik ben jankerig, echt vreselijk emotioneel, al dagen! Mijn borsten zijn gevoeliger maar dat is vaak rond eispromg. Wat wel gek is, mn enorme opgeblazen buik. Daar schaam ik me echt voor! En dan nog het plassen savonds en snachts!! Heb ik nooit, nu moet ik er soms 3 x uit. Ook overdg, ik red t soms niet meer en plas alsof ik 2 liter op heb en al 8 uur zit te knijpen. In werkelijkheid heb ik dan 1 kop koffie op en ben ik net geweest!
    Ik heb t idee dat mn menstruatie dus niet "echt" was... en ik misschien wel zwanger kan zijn. Ja ja, testje geeft uitsluitsel, i know. Maar ik ben dus net terug van vakantie en wilde eerst nog ff lekker mijmere en fantaseren ;)
    Is het herkenbaar, of is het gewoon gezever en word ik over 14 dagen ongesteld.

2. Soit

Soit Niet meer actief

Tja, je zegt het zelf al, alleen een testje geeft uitsluitsel ;)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

4. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Yup, testen.

5. giosy

giosy Actief lid

Oct 31, 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Testen waard dus?? Ook al denk ik dat ik mn ei sprong heb gevoeld vandaag??
    Morgen test halen bij kruidvat, zucht, nog spannender

6. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Je kent je lichaam zelf het beste. Als het voor jou niet normaal is om 1 dag licht ongesteld te zijn, en daarna nog veel symptomen te ervaren, is het wellicht handig om een testje te doen. Dan ben je van die onzekerheid in ieder geval af. Ga er gewoon uit dat het je ei-sprong is, dan kan het alleen maar meevallen mocht het toch iets anders zijn;).

7. giosy

giosy Actief lid

Oct 31, 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Nee ben normaal een dag of 3, 4 flink heftig ongesteld!
    En zeker niet misselijk, dikke buik en veel plassen.
    Ik ga van de eisprong uit, erger dan dit kan ik t toch niet maken ;)

Share This Page