Hallo allemaal, Even een vraagje aan mensen die taarten/cupcakes maken. Mijn schoonzus maakt cupcakes en verkoopt ze ook via haar website. Nou wil ik voor de kerst eigenlijk iets geven daarvoor maar als ik op een aantal sites kijk heb ik geen idee waar ze wat aan zal hebben. Er zijn zoveel producten waardoor ik echt niet weet wat ze goed kan gebruiken. Hebben jullie tips?
Het ligt er natuurlijk aan wat ze allemaal al heeft... Maar ze hebben wel leuke molds speciaal voor op cupcakes. Verder uitstekers, bakingcups misschien...
Dit boekje is leuk! Een variatie op cupcakes.. bol.com | Cake pops, Angie Dudley | Nederlandse boeken
20 euro ongeveer. En ze heeft denk ik alle basis dingen wel omdat ze een webshop heeft. Dus ik dacht meer aan de versieringen ofzo? Of indd van die uitsteekdingen. Sorry heb er geen kaas van gegeten dus ik weet niet hoe het allemaal heet
Dat boekje is misschien wel leuk. Ik weet niet waar je woont maar bij ons in de buurt is er een winkel waar je speciaal dingen voor cup cakes kan kopen. Je kunt daar ook pakketten laten samenstellen. De winkel heet bakfeest enzo. Maar volgens mij is die alleen hier in Elst dus moet je wel in de buurt wonen. deleukstetaartenshop.nl ziet er ook goed uit
Dat boekje is ook een leuk idee indd. En een winkel zou handig zijn! Ik woon in brabant dus ik zal even op google moeten kijken of er hier iets in de buurt zit. Bedankt voor de tip!