Aangezien ik zeer onregelmatig ongesteld ben (feb13, dec12, aug12)en wij een kinderwens hebben heeft de dokter mij orgametril voorgeschreven om te proberen mijn ongesteldheid weer regelmatig te krijgen. Wie heeft hier ervaring mee? Ik moet het slikken van dag 1 t/m 10 daarna zou ik ongesteld moeten worden en op dag 21 moet ik weer verder slikken.
Ik heb het nu ook gekregen voor 10 dagen. Ik was al 4 weken aan het rommelen en de laatste week a anderhalve week steeds 1 bloeding en na een uur of anderhalf was het over. Nu gelukkig geen bloeding meer gehad heb het nu 3 dage . Wel mijn eisprong gehad dinsdag dat gaf ook de cb aan en mijn buik ook. Verder nog mensen die ervaring mee hebben??? En mss weet iemand hoe dat zit met de eispromg of dat invloed erop heeft want de apotheek kon me dat niet vertellen
Als het goed is zou je gewoon +- 14 dagen na je eisprong zonder medicijnen ongi moeten worden. Vaak heb je onregelmatige cycli omdat de eisprong dan erg lang op zich laat wachten. Die 14 dagen daarna zijn meestal wel redelijk zeker.
Nou de eisprong had ik snel. Alleen die ellende liet op zich wachten en begon metbrommelen en daar bleef het bij. Nu afgelopen dinsdag ook weer een eisprong gehad en die dag ook begonnen met die pillen voor 10 dagen want het hielt niet op elke dag 1 heftige en dan niks vreselijk. Ben benieuwd hoe ik straks over 6 dagen gaat. En weet je of het invloed heeft op de eisprong die ik dinsdag heb gehad zeg maar Ik heb deze ook maar 1 malig gehad want het helpt ook op orde krijgen gaf de ha aan dus ik wacht het af allemaal ben benieuwd. En ga daarna ook weer verder met de shatavari pillen weet niet of ze bij deze mogen namelijk.