sorry hoor, maar mijn ervaring is dat ze bij ieder babytje geen risico nemen! met een kindje van 4 weken oud word echt wel gekeken naar wat er is. mischien dat het aan de betreffende arts ligt, maar tegen mij word gezegd, beter een keer te veel komen dan te weinig. en een long infectie word toch heus wel naar gekeken. zeker bij zo`n kleintje
Toen mijn zoontje een week oud was is hij ook opgenomen in het ziekenhuis met een luchtweginfectie. Ze houden het allemaal goed in de gaten hoor. Ook bij de "gewone" burgers. Na een klein weekje mocht mijn zoontje weer gezond en wel mee naar huis. Hij had trouwens een virusinfectie dus de arts heeft toen gezegd dat het bij wijze van spreken al naar door de ramen naar binnen kon waaien. Hier helpt ook geen antibioticakuur tegen want die helpt alleen tegen een bacteriële infectie. Hopelijk is de kleine Ariane ook weer snel thuis. Het bezoek van de koningin naar Venlo gaat gewoon door. Gelukkig maar, mijn kindjes hebben zich er erg op verheugd. Gina
Met baby,s onder de drie maanden wordt nooit risico genomen, koorts onder drie maanden MOET gezien worden door HA, nooit paracetamol geven, eerst overleg. Ook bij niet-koningskinderen. Het zal wel zo zijn dat een prinses sneller wordt doorgestuurd, dat geloof ik zeker..maar ja... Beterschap in ieder geval.
Arm klein meiske, en dan ook nog eens een week in het ziekenhuis blijven... nou neem maar aan dat het dan niet om een verkoudheidje gaat. Ik hoop dat ze snel weer opknapt en weer lekker veilig thuis kan komen. groetjes van Kiki