Hallo allemaal, Sorry moet even mn verhaal kwijt! Ik heb het al in meederde topics vermeld dat mijn meisje ziek is. Sinds afgelopen woensdag heeft ze al koorts. Nu is eindelijk de koorts gezakt, maar nu huilt ze de hele tijd. Of we nu bij haar gaan zitten of juist niet. Ze is echt ontroostbaar. Ze wil niets eten, drinken doet ze met moeite en zelfs haar tutje slaat ze weg. Ze is nu denk ik zo'n 1,5 uur uit bed, maar ik heb echt het idee dat ze nu gewoon weer dr bedje in kan. Zoals ze nu is ken ik dr echt niet en ik weet ook echt niet wat ik moet doen. Mijn vriend probeert me ook de hele tijd "goede adviezen" te geven. Nu is ze weer even rustig, maar als ik in de buurt kom begint ze weer meteen heel hard te huilen. Ik voel me echt even heel erg rot! Liefs, Duveldraakje
Sterkte meid, voor jullie allemaal! Sneu dat ze al zo lang ziek is en zich duidelijk niet lekker voelt. Hopelijk knapt ze snel weer op, dat kan bij die kids gelukkig heel plotseling en snel gaan.
De HA zei dat kleine kinderen heel gauw 40 tot 41 graden koorts kunnen hebben, maar dan hoeft er nog niks aan de hand te zijn. Hij heeft haar heemaal nagekeken en ze heeft geen ontstekingen of zo. Mocht het na het weekend nog niet beter gaan dan moeten we wel terug, maar vandaag is de koorts gelukkig wel gezakt. Ze slaapt nog steeds erg veel, maar vanavond heeft ze eindelijk weer wat gegeten. Ze wil alleen absoluut niet dat papa of mama uit haar buurt is. Ze begint dan echt heel hard te huilen. Gelukkig doet ze dit niet als ze op bed wordt gelegd, alleen als ze bij ons beneden is. Ik hoop dat het morgen nog wat beter gaat, want het duurt nu al sinds afgelopen woensdag en ik vindt het ook zo zielig. Ik kan haar alleen maar troosten en eventueel een zetpil, hoestdrank en Luuf geven. Ik ben wel blij dat ze goed drinkt, daardoor is de angst voor uitdroging ook een heel stuk minder. Liefs, Duveldraakje
He wat sneu, voor jullie drietjes! Ik hoop dat Anouk snel opgeknapt is, wel fijn dat ze nu goed drinkt, dat is heel belangrijk!
Wat vervelend meid. Isabella heeft die weken dus ook gehad. Moe, koorts, rode oren. De ene dag was ze beter dan de andere dag. Het is zo moeilijk om je kindje zo ziek te zien, bah. Misschien heeft Anouk dat nu ook. In elk geval beterschap voor je kleine meid