kleine probleempjes met schoonmoeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dorisn, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja dat is waar, maar je mag er best een beetje boos om worden :evil: O:)

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    zie het gewoon door de vingers die ene keer dat ze bij opa en oma slapen

mijn schoon ouders en ouders doen ook somige dingen op hun eigen manier

denk dan bij me zelf ach wat maakt het uit

en dat ze mee gaat naar de oma van je man so what dat blijkt alleen maar dat haar graag willen laten zien omdat ze dat leuk vinden
    en ape trts op de kleinkind zijn

meid als mijn kinderen bij opa en oma slapen rijden ze bij wijze van stad en land af naar famillie

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb de reakties niet gelezen, maar wilde even op het volgende reageren;

Je schoonmoeder heeft haar meegenomen op visite, terwijl ze ene drukke week heeft gehad en rust moest hebben?
    Waarom heb je haar dan weggebracht, waarom ben je niet zelf thuisgebleven?
    Ik zou persoonlijk nooit iemand vragen rust te brengen, daar ben ik voor vind ik!

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ja guppie, dat dacht ik ook al.... maja, misschien kon t wel niet anders .....

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb ook niet alles gelezen, maar inderdaad als je kindje rust nodig heeft is ze vast ook graag bij mama? Vraag me wel af hoe erg ze het uiteindelijk vindt, even lekker wandelen, vertroeteld worden, ff in de buitenlucht. Kan me goed voorstellen dat je schoonma dit als trotse oma helemaal geweldig vindt en dat ze no way voor haar eigen lol je kindje over de rooie zal jagen door haar overal mee naartoe te slepen?

En zeker als ze al veel voor je doen, ze zal je kindje inmiddels toch ook wel kennen en zzo te horen heeft ze het beste met jullie voor?

Dat Zwitsal vind ik trouwens persoonlijk wel een ander verhaal. Dat zou ik niet leuk vinden, zeker als ze er niet tegen kunnen. Zou ook balen als mijn ma (en zeker mijn schoonma :) ) dit zou doen ondanks mijn verzoek dit niet te doen. Vind het echt rotzooi en als ze het zo lekker vinden smeren ze het maar op hun hoofdkussen maar niet op mijn baby!

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik sluit me aan bij moedervanjason en guppie.

Deel Deze Pagina