gisteravond heb ik de verloskundige gebeld omdat ik dacht dat de kleine kwam harde buiken gevoel dat het kindje heel laag zat vk geweest en hartje was verdergoed alleen ze vermoedt dat het kindje niet groeit maak me zorgen wie heeft dit ook meegemaakt
Heeft ze je doorgestuurd naar de gynaecoloog? Denkt ze dat t helemaal niet groeit of dat t te klein is? Bij mij dacht ze dat t kindje te klein zou zijn, doorgestuurd en t kindje is wel klein, maar niet te klein... Hoop dat je hier wat aan hebt...
ze denkt dat het kindje te klein is maar eerst wil ze nog een groeiecho laten maken maar dat gebeurt hier standaard bij de gynaecoloog
Dan zou ik me eerlijk gezegd niet teveel zorgen maken, maar wel een beetje... Ze had bij mij ook vrij veel paniek en uiteindelijk viel t reuze mee! Wanneer heb je de groeiecho?
Veel verloskundigen zeggen al dat het soms heel moeilijk te voelen is van buitenaf, vlak voor mijn bevalling werd mijn zoontje door de verloskundige geschat op 3800 gram ongeveer, hij was 4305 gram dus kijk hoe makkelijk ze er een 1/2 kilo naast kunnen zitten. Groeiecho maar even afwachten maar bedenk maar zo ze sturen je liever een keer te veel door dan een keer te weinig!
vanmiddag om 13,15 kan ik al terecht eerst kon ik pas volgende week woensdag komen maar toen heeft de vk even gebeld omdat er spoed bij was maar ja wat kan ik er nu verder aan doen behalve rust houden?
Gelukkig kan je al snel terecht, wacht gewoon even rustig af en vraag het vanmiddag even aan de gyn hoe nu verder. Misschien is er wel niks aan de hand. Succes!
dank je wel allemaal voor de lieve reacties w8 idd gewoon de echo even af en dan hoor ik het wel hoe verder
o fijn dat je vanmiddag al terecht kan! Idd gewoon rustig aan doen en je niet te druk maken! Dat kan altijd nog. Heel veel succes en laat je t ff weten?
hallo dames alles was gelukkig prima het zag er allemaal goed uit het kindje deedhet allemaal goed ik ben allang blij dat het goed is bedankt allemaal