hallo, ik ben nieuwsgierig of iemand weet waar je in hellevoetsluis terecht kan voor zwangerschapsgym of yoga of zoiets of misschien mensen die ongeveer net zover zijn als mij en ook gaan nog beter..misschien wel zo gezellig
Hey Hey ik kom ook uit hellevoetsluis.... Wanneer ga je naar de gym? ik denk niet meer dat ik zelf nog ga ben al 34 weken maar goed wel leuk om eens iemand uit hellevoet te horen waar woon je precies in hellevoet Ik heb hier trouwens een adres voor je in hellevoetsluis zij doet van alles van adem terapie tot swangerschaps yoga ik hoop dat je er wat aan hebt... Marianne Kniestedt, Praktijk voor Hatha-Yoga, Zwangerschapsyoga en Ademtherapie. Ook Yoga voor kinderen. Lessen in verschillende plaatsen op Voorne-Putten, Zuid-Holland. Voor meer informatie of een gratis folder; bel, fax of mail: Marianne Kniestedt Sluisweg 10 3222 LJ Hellevoetsluis Telefoon: 0181-479935 Fax: 0181- 478479 Mail: mariannekniestedt@hotmail.com www.freewebs.com/yoga-mariannekniestedt
hoi.. ik woon in de ravense hoeck..en jij ? nee lijkt me wat kort dag met 34 weken maar super bedankt voor het adres en succes met de laatste lootjes! ga gelijk zo even op de website kijken.. ps welk ziekenhuis ga je bevallen of ga je thuis ik dirksland hoor over ruwaard allemaal horror verhalen ...
Hey Hey Ik woon vlak bij de Kooistee.... Nee ik ga ook zeker niet meer op gym heb er ook geen puf meer voor ik zwem af en toe nog wel eens en dat vind ik zo heerlijk... miss is dat ook wel iets voor jou het water is namelijk lekker verward tot 30 graden en er mogen alleen zwangere vrouwen naar toe... je kan gewoon hier in hellevoet zwemmen... Ik ga in Dirksland bevallen omdat ik ook heel veel slechte verhalen over Ruwaard heb gehoord... ik probeer eigenlijk thuis te bevallen want ik wil een echte hellevoeter als kind maar de baby ligt niet altijd even goed hoe hij hoort te liggen ( echte dwarsligger, nu al ) dus we moeten ff kijken maar anders word het Dirksland Succes met gymen Liefs chantal
ruwaard allemaal horror verhalen ... @Klopt ik kom uit Spijkenisse en hoor ook verhalen, maar ik ben er ook bevallen en met ons was alles goed, dus hier een goed berricht! Als er 9 van de 10 keer ieds mis gaat, hoeft nog niet zo te zijn dat het met jou ook gebeurd... Maar is natuurlijk je eigen keus ps hopelijk met deze lekker thuis! jessica
Ja dat snap ik wel maar ik heb hier laatst een topic geplaatst met de vraag wat iedereen zou doen hier Ruwaard of Dirksland en ik denk dat echt 9 van de 10 vertelden dat ik beter naar Dirksland kan gaan nou dan vind ik het verschil te groot om naar Ruwaard te gaan dus ik ga maar naar Dirksland....
ja het kan ook niet anders dat het ook wellis goed gaat anders had het ziekenhuis niet meer bestaan denk ik of in iedergeval de gynecalogische afdeling (of zoiets) niet meer .. heb vorige week nog een vrouw gesproken haar dochter was in het ruwaard met keizersnede bevallen en heeft de keizersnede letterlijk en figuurlijk meegemaakt zelfs twee dames die dag !later werd pas ondekt dat de vloeistof niet goed was nou als ik zo iets hoor na al die andere verhalen weet ik genoeg wat moeten die vrouwen een pijn gehad hebben en een litteken voor heel het leven niet alleen op hun buik want een tweede bevalling moeten ze denk ik niet aan denken..
Nee ik ga er ook echt niet heen... Want als ik zulke verhalen hoor dan word ik bang dus het word lekker Ruwaard hoor
Zoals ik al eerder zei, het is natuurlijk je eigen keus. later werd pas ondekt dat de vloeistof niet goed was @als je dat hoor zou ik ook indd bang worden, met m'n dochter is alles gelukkig goed gegaan (hoor niet alleen verhalen over de afdeling gyneacologie) maar goed.... Hopelijk beval ik ditmaal thuis en anders misschien toch weer het Ruwaard (nog even de tijd om erover na te denken!) jessica
@Tycoon: hahahaah ja je hebt gelijk hahahah sorry ik bedoelde Dirksland ... vanaf wanneer moet je dat eigenlijk definitief weten of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen want ik ben er nog steeds niet over uit....
Geen idee, dacht wanneer je de kraamzorg moet regelen (mijn verzekering vroeg ook wat ik wilde, heb thuis geandwoord...) jessica
Ja maar ik heb tegen haar ook gezegd dat ik er nog niet over uit was ( toen ik intake van de kraamzorg kreeg ) zal het vandeweek eens vragen aan de vk... @Tycoon: Heb jij ook de verloskundige praktijk van Bruheim ?
hoi winnie nou ja maar bruheim werkt volgens mij niet zoveel meer moet altijd bij evertsenplein op controle heb volgens mij bij haar mijn 20wkn echo
Ja dat klopt simone en ( kleine ) willie doen het nu het meeste ik heb vaak bij Simone afspraken en die is echt geweldig zij zit er meestal op een donderdag Ik denk niet dat je bij bruheim je 20 wkn echo krijgt want die krijg je in dat nieuwe gebouw tegenover het winkelcentrum dat is van dirksland zelf en daar zit ook de Gyn dus denk dat je hem daar krijgt....
ha ja klopt heb die echo daar bij winkelcentrum nou had vandaag bruheim ik vind haar wel vaak gestresst en gehaast niet gemeen bedoeld verder aardige vrouw hoor maar heb nou twee keer met haar gesproken en vond het met die jongere meid fijner neemt wat meer tijd lijkt het...
Das toevallig ik had vandaag ook Bruheim hahahah hoe laat moest jij? En ja ik weet wat je bedoeld ze is af en toe zo gehaast vandaag vond ik het wel mee vallen maar ik heb haar een keer mee gemaakt en toen dacht ik echt Damn doe ff normaal hahaha heb liever simone....