Hoi ladies, ik geef bv maar kom een enkel keertje net iets tekort.. baby is 7 mdn. ik wil dus af en een keertje kunstvoeding geven maar wil liever niet zo'n grote bak poeder aanschaffen. zijn er ook kleinverpakkingen van poedertjes? en zoja waar koop ik die? dank jullie wel!
Van Nutrilon hebben ze van die kleine zakjes poeder, zowel standaard als hypo-allergeen, verkopen ze o.a. bij C1000. Wel makkelijk als je het maar af en toe gebruikt. Of van die pakjes kant en klaar, daar zit 200 ml in.
dan toch voor de pakjes kant en klare voeding? Die hebben ze toch wel in 2 ? Indertijd bij m'n oudste had je daarvan 200 cc of 500 cc..
Ja volgens mij is dat alleen nr 1 voeding van nutrilon zakjes. Misschien kant en klaar? of anders toch een grote bus..
Ik zou het eens bij de apotheek vragen als je hypo allergene kunstvoeding wil, volgens mij moet die er namelijk wel zijn. Zitten die niet ook soms in van die 'baby pakketten'? Maar dat zou ik dan als ik jou was gewoon een bij de apotheek na vragen. Maar als je gewone kunstvoeding in huis wil hebben voor zo een keertje dan zou ik voor de pakjes kant en klare kunstvoeding gaan, net zo makkelijk. Geen geknooi met water afmeten en poeder kiepen/afmeten maar gewoon melk in de fles of beker, verwarmen en drinken maar . Liefs Hanneke.