Waterpokken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuw86, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Gistermiddag viel het me op dat mijn zoontje een blaasje had op zijn schouder, verder gekeken en totaal 5 kleine blaasjes, nu zijn de blaasjes wat groter geworden en heeft er 3 bij.

De kans was ook groot dat hij het zou krijgen, 2 in de familie in korte tijd, en op de psz is ook een papier aangeplakt..

Ik dacht altijd dat het heel snel ging met waterpokken, dat je met het uur meer zag..

Het lukt me helaas niet om foto's erbij te plaatsen:x

2. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hoeft niet snel te gaan, mijn oudste zoon had er 3 in ze lies volgende michien nog 1 erbij en de dag erna zat hij pas onder. En een week later had de jongste het maar die heeft er nooit meer als 4 gehad.

3. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    de beschrijving lijkt inderdaad erg op waterpokken. Het kan heel snel verspreiden, maar soms blijven het er ook maar een paar(hopen voor je kleintje)

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    het hoeft niet supersnel te gaan en het kan ook maar zo zijn dat hij er niet superveel krijgt. Is verschillend per kind ;)

Hier zoontje het zelfs 2x gehad. Vorig jaar met 1 jaar en 5 maanden. en paar weken terug weer. 1x keer vooral benen en armen. Nu overal. Mar nog niet zo vol met pokken als een kdv vriendje van hem. Maar asl het echte blaasjes zijn dat zijn het wel de waterpokken

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje kreeg er vrijdagmiddag een paar, zaterdag iets meer en zat gisterochtend helemaal onder! Hij deed het eigenlijk best prima, maar vandaagwerd hij er echt ziek van! Hij heeft ze wel echt heel extreem! Zijn gezicht zit helemaal vol!

6. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0

Ah sneu zeg, beterschap!

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn zoon ging opeens heel snel.. woensdag ochtend had hij er een stuk of 10 en woensdagavond zeker 60 over zijn hele lichaam en toen ben ik maar gestopt met tellen.. bij de apotheek van dat schuim gehaald dat hielp goed tegen de jeuk aldus mijn zoon.
    Hij heeft er verder weinig last van gehad, en nu zijn ze bijna allemaal weg er zitten alleen nog korstjes op.

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Het is nu wel duidelijk dat het echt waterpokken zijn, vanochtend toen ik hem uit bed haalde had hij er ineens een stuk meer, hij voelt zich ook niet zo lekker..

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Het is duidelijk dat hij waterpokken heeft, vanmorgen had hij er ineens een stuk meer, hij voelt zich ook niet zo lekker..

10. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me van mijn zoon nog herinneren. Bij de luierwissel voordat hij zijn middagslaapje zou gaan doen, zag ik een blaasje in zijn lies. En toen hij een paar uur later wakker werd, zat hij al helemaal onder de waterpokken. Het kan hard gaan :D

Sterkte ermee!

11. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Jij ook beterschap met jouw zoontje!

Die van mij hield zich erg groot maar is nu toch geveld door die stomme pokken! Ik moet ook zeggen... zijn hele gezicht is 1 grote waterpok en we dachten dat zijn armen en benen gespaard bleven maar die zitten nu ook onder! :( Hij heeft koorts en is heel hangerig.
    Het zemelenbadje van gisteren heeft wel geholpen want er is nu ook flink wat aan het indrogen!

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Aan sneu zeg! Maar je moet maar denken het is 1keer, en als ze ouder zijn hebben ze er zeer waarschijnlijk meer last van...

Deel Deze Pagina