Kleine rode vlekjes op borsten en buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happyhippie, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Oké, ik heb mezelf al zoveel maanden gek gemaakt met ontastbare kwaaltjes, die ook ergens anders aan te wijten waren. Zoals vermoeidheid, krampjes, plopjes, duizelingen, draaierigheid. Deze en afgelopen maand heb ik mezelf aardig ingehouden, zo te zeggen. ;) Maar nu, de afgelopen week, kan ik mezelf toch even niet bedwingen.

Mijn borsten doen pijn, sinds mijn eisprong (de 14e), ook een aanhoudend soort menstruatiegevoel. Maar dat is niet per sé bijzonder. Wat ik opvallend vind, is dat er allemaal kleine rode vlekjes op mijn borsten zitten, sinds een weekje. Ook op mijn buik. Ik dacht dat het vlooienbeten waren, omdat we een grote harige hond hebben - maar die heeft blijkbaar dus toch geen vlooien. Toen dacht ik aan vlekjes door de zon, maar na een aantal dagen bewolking is het nog steeds. Ook heb ik een licht rode kring om mijn navel, niet iets waar ik me zorgen om zou maken, meer opvallend apart. Het jeukt trouwens niet, doet ook geen pijn, tis echt miniscuul maar nog nooit eerder gehad/gezien. Het lijken er ook meer te worden en niet minder.

Is het mogelijk dat, wanneer mijn eitje deze maand bevrucht is, dit al zo snel opkomt?

Nieuwsgierig! En jup, ik ga testen zodra het kan (NOD 29 juni) en weet dat niemand mij uitsluitsel kan geven, maar ben natuurlijk weer eens lekker hysterisch ongeduldig. ;):D

2. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    O ja, het heeft het meeste weg van luieruitslag... hihi

3. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Euhm, ik heb 4zwangerschappen gehad maar rode vlekjes en vooral een rode kring rond je navel heb ik nog nooit gehad en ook nog nooit van gehoord? Dit is toch geen zwangerschapssymptoom?

Verder lopen we bijna gelijk, spannend! Hier ALLE symptomen, zelfs gister miniscul beetje rose/bruine afscheiding welke nu weer weg is.

Ik zal duimen.

4. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Dat hysterisch ongeduldig ken ik trouwens heeeeeel goed!! Erg he!

5. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Dankjewel voor je reactie :) Ik weet niet of de kring om de navel een symptoom is, ik zat dit gewoon te schrijven terwijl ik naar mijn buik keek haha, en dat viel me op. Kan wellicht niets met elkaar te maken hebben. De vlekjes schijnen wel bij veel vrouwen voor te komen. Bij de borsten en de buik, maar ook de benen. Nou ja, dat schijnt. Ik weet het ook niet, nog nooit zwanger geweest. ;)

Ik hoop ook voor jou dat je zwanger bent! Wanneer is je NOD?

6. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    De 28e dus we lopen echt bijna gelijk op. Goed teken dan misschien de vlekjes! Ja deze maand is echt bizar, echt allemaal heb ik ze voorbij voelen of zien komen. Toch weet ik heel goed dat mijn brein/lichaam me finaal voor de gek kan houden. Als dat zo is dan moet ik echt volgende maand gas terug nemen want dan is dit echt zo stom.

Ga je echt op NOD testen of eerder? Ik ga dat never nooit niet halen!! Zou wel beter zijn, zonder van het geld als het niet zo is.nook is het leuker om gelijk een dikke streep te krijgen dan zo een klein tuurstreepje.... Maarja.....

7. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Ik hoop het ook! En herkenbaar, ook hier, al die kwaaltjes (die uiteindelijk niks met een zwangerschap te maken bleken te hebben :(). Zucht ;) Ik hoop voor je in ieder geval dat 't raak is!

Ik wil pas testen als ik overtijd ben, eigenlijk, liefst zelfs de 30e pas. Al bijna een jaar test ik maandelijks - op vorige maand na - en ik word er schijtziek van eerlijk gezegd. :) Van mezelf, en de negatieve tests, dus. Vorige maand heb ik niet één keer getest, ookal was ik 2 dagen overtijd... best trots een beetje, haha. :) Deed wel goed. Ookal werd ik weer ongesteld, wat dan weer *** is. ;)

Maar misschien weet ik me deze maand niet te beheersen, ik zal het merken... fingers crossed voor beiden! :)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap en bv periode zat ik ook helemaal vol met piepkleine rode vlekjes. Net speldenprikjes. Volgens mijn ha kwam het door de hormonen... Een tijdje na t stoppen met de bv verdwenen ze ook weer, dus wie weet!! Hoop t voor je!

9. Happyhippie

Happyhippie Actief lid

24 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    Zou misschien niet moeten, maar het is hoopgevend dit te horen. ;) Dankjewel voor je berichtje, ben heel benieuwd, maar maak mezelf niet gek. Het is gewoon spannend! Nog 5 daagjes te gaan. :)

10. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoop mag er altijd zijn toch? Zo lang je jezelf maar niet gek maakt ( wat vrij lastig is als je zwanger wilt worden ;) )
    Laat je het wel weten over 5 daagjes? Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina