Ik heb echt het gevoel zwanger te zijn, dit zijn mijn symptomen: * Grotere stevigere borsten en erg gevoelig. * Steken in mijn baarmoeder gebied. * Af en toe last van wat misselijkheid. * Snel duizelig en raar gevoel. * Last van maagzuur. En ga maar verder, de klassieke symptomen. En met allebei de zwangerschappen had ik dit vanaf de eisprong. En nu dus ook, dus ik dacht vanochtend dan doe ik een test! En die was dus negatief Mijn verwachte NOD is vrijdag, maar ik dacht zelf mijn eisprong woensdag 2 weken geleden gehad te hebben. Dus dacht als er wat gaande is dan zou ik dat wel moeten kunnen zien op de test. Maargoed, ik wou het even van me afschrijven en misschien zitten er meer mensen in t zelfde schuitje.
Mocht je niet zwanger zijn, dan kan je ervan uitgaan dat die klachten door progesteron komen. Kan niet anders. Maar kan ook zijn dat je misschien net te vroeg was. Zou het afwachten
Ja klopt ik hou elke maand bij wat ik voel op welke dag en ik heb altijd wel klachten maar zoals nu al maanden niet dus dat gaf hoop maargoed t hormoon kan ook schommelen en niks betekenen. Maar ik was even onaangenaam verrast voor de negatieve test