De ronde wil ik echt niet. Mijn broer heeft ze en onze jongste leunde op het tafeltje en kreeg de thee over zich heen. Het is dat hij verkleedkleding aan had die een hoop tegen hield anders had hij goede brandwonden gehad. Ik heb nu een vierkante met twee kleine tafels die ik er onder kan schuiven. Is van mangohout
Wij hebben er zo 2 en zijn op zich wel handig. Vind wel dat ze redelijk snel omvallen als je vb je voeten er oplegt en net wat verkeerd het gewicht verdeeld, of een peuter zich er aan optrekt. Die van ons hebben 3 poten, misschien als je er vindt met 4 dat die minder rap omkantelen.
Hmmm die van ons kantelen helemaal niet. Terwijl mijn dreumes er zelfs op klimt en zich optrekt. Staan wel op een kleed en zwaar materiaal. Zal wel schelen denk ik?
Hier kantelen ze ook niet. Ze zijn wat zwaarder en je moet de tafeltjes wel een stukje onder elkaar zetten zodat ze niet echt kunnen kiepen.
Wij hebben ze ook. De 3 ronde. Ik vind ze best stevig. Ze staan hier zelfs ook nog op een kleed. Scheelt misschien waar je ze koopt ? Ik vind ze super fijn. Oogt veel ruimtelijker. We hadden eerst 2 grote langwerpige. Aan de grote ontbijten onze kinderen. Voor de tv. Past precies met zo'n klein houten ikea krukje. Ook handig voor mijn kop thee savonds als ik onderuitgezakt zit op de bank. Die kleine tafeltjes schuif je makkelijk even dichterbij
Wij hebben 3 van die ronde, mango houten tafeltjes, echt ideaal. Ze zijn stevig en vallen echt niet om. De grootste heeft volgens mij een diameter van 90 cm, dus daar past echt wel wat op.
Mn moeder heeft industrie look (dat mango hout met zo'n zwarte poot). Geen goedkope tafeltjes maar ze hebben zo'n kruis onder en vanaf de grond loopt t dan taps omhoog. Dat model is om te zien hardstikke mooi, maar met wat kleinere kinderen onpraktisch. Hij kiept namelijk vrij vlot. Nu wordt er niet echt aan gespeeld maar op die manier klotst drinken wel vrij vlot onbedoeld ernaast.
Wij hebben ook zo’n set met 3 ronde tafeltjes. Ze zijn bij ons nog nooit omgevallen sinds we ze hebben (06-‘22) en onze kleuter ontbijt eraan met inderdaad een houten ikea krukje. Voor hapjes ook prima! Ik heb ze ook allemaal een beetje in elkaar geschoven staan zodat ze wat overlappen, vind ik mooier in mijn woonkamer.