Hoi hoi, Vandaag moet ik eingelijk ongi worden. Gelukkig zijn er nog geen te bekennen. Ik voelde net wat lopen en dacht gelijk ooo neeee. Ga ik kijken,is het gewoon een scheutje wit verlies. Het lijkt wel een beetje op melk,net zo dun. Ik heb nog steeds geen buikpijn of ongi gevoel. Wie herkent dit??? Liefs Wendy
Ik hoop dat het veel goeds betekent. Ik heb alleen krampen met vlagen en zere tepels. Ik duim voor je liefs sancho
Ik herken het wel. Dat heb ik nu ook nog steeds, voel ik weer wat lopen... en elke keer gewoon wit! En behoorlijk waterig idd. Dus wie weet is het een goed teken!
Geen idee meiden, het zegt me (nog) niks. Maar ik wens jullie natuurlijk veel plezier met wachten. Wanneer gaan jullie testen? Liefs Neia
Ik wil dinsdag graag testen, als ik dan nog niet ongi ben. Zit dan een paar dagen na mijn Nod Liefs Wendy
Ik heb er zelf geen ervaring mee... ben ook nog nooit zwanger geweest haha. Maar ik heb weleens hier op het forum gelezen dat iemand dit ook had toen ze zwanger bleek te zijn Succes met testen en laat het ffies weten !
Tuurlijk laat ik weten wat de test verteld Ik heb al het een en ander met jullie gedeeld,dus dit ook! Liefs Wendy
Hallo, Ik ben Annabel en 28 jaar oud, normaal moet ik dinsdag ongi worden maar heb nu een een dag of 2 witverlies en mijn borsten doen zeer en al 3 dagen komt daar een witachtige vloeistof uit??? Raar é? Is dit niet wat vroeg om nu al iets te voelen of zo mijn lichaam zich aan het klaarmaken zijn om ongi te worden? Kent ielmand dit gevoel? En Wendy hoe zit het bij u? Nog geen duiveltjes? Ben benieuwd voor u? Groetjes, Annabel
ik herken dit ook vandaag of gisteren was/is mijn NOD (eisprong was vroeger (2 dagen )dan op banner staat Ik voel ook dikwijls wat lopen Heb niet echte menstruatiepijnen zoals ik normaal heb,heb een raar,anders gevoel in mijn onderrug en buik Ik denk al een week dat ze komen maar niks! maarja...afwachten
Bij mij zijn de nog niet in aantocht. Ik heb ook nog steeds geen buikpijn. Nog ff een paar dagen wachten,dan weet ik meer. Liefs Wendy
Hoi Wendy, Ik heb ook last van dat vocht hoor. En ook nog geen gezien....... Zolang ze er niet zijn, is er nog hoop. Ga morgen testen. hou het niet langer meer uit. Groetjes kit
**mijn borsten doen zeer en al 3 dagen komt daar een witachtige vloeistof uit???** Ik heb dat al negen jaar...dat is na de geboorte van mijn dochter nooit weggegaan. Ik heb het alleen als ik in mijn tepels knijp, het loopt niet zeg maar. Dit vocht staat ivm de hypofische...de hypofische is het aanhangsel van je hersens (achter in je nek) dat de hormonen in je lichaam regelt... en tja..die hebben we als we zwanger zijn maar al te veel... Spannend meis!! Echter kan het ook altijd op iets anders wijzen..ik zou er dan ook zeker even mee naar je HA gaan...
Hier nog iemand met vloeibare, witachtige, waterige afscheiding. Sinds vanmiddag heb ik het! Ik voelde eerst een beetje gloei-erig aan en voelde 'iets' lopen.. Naar het toilet gegaan en veegde veel vloeibaar wit af... Ben reuze benieuwd wat het te betekenen heeft!?? Ik dacht eerst....ben ongi geworden (toen ik nog op de bank zat, want ik voelde het lopen), maar dat zou wel heel snel zijn als ik begin juli(tussen de 6e & 10e) een MK heb gehad!? Ik voel af en toe een soort scherpe steekjes links net boven m'n lies! En had ik begin vd dag last van m'n rug laag, maar helemaal niks geen rommels in m'n buik of last ervan. Mirre
Nou ik had het net ook.. Zat rustig op de bank en voelde iets lopen.. Dus ik kijken, ja hoor.. Witte afscheiding... Zit nu op dag 22 en normaal nog 5 -6 dagen voor mijn NOD.. X
Heb ik ook, maar of het nou komt dat mn in aantocht zijn??? Ik weet echt niet meer of ik dat altijd voor mn naderende menstruatie heb, stom he? Weet nog wel dat ik het tijdens mn zwangerschap van mn dochter ook had, maar wanneer dat was begonnen, dat weet ik dus ook niet meer (hoofd als een zeef )
Ik heb dat ook gehad en nu nog steeds eigelijk wel. Het gevoel hebben daar loopt wat, zal wel ongesteld geworden zijn en dan alleen maar witte vloed hebben. Ik ben nu zwanger dus ik hoop voor jullie allemaal dat het ook een goed teken is. liefs jolanda
Ik wil hier niemand teleurstellen of de hoop ontnemen maar ik heb dat altijd 1 à 2 dagen voor de ongi er is. Ik zie het altijd gewoon als een teken dat ze op komst zijn al is het soms wel even panikeren als je het voelt lopen... heb ik wel maandverband bij me??? Nou, mijn lichaam is dat van jullie natuurlijk niet en ik hoop dat het bij jullie iets anders betekent dan bij mij!