Zit eigenlijk nog 3 dagen voor mijn NOD. Maar vanochtend heb ik over moeten geven en alles wees erop. Heb net een test van het Kruidvat gedaan. Het gaf direct twee blauwe lijnen. 1 in het ovale rondje en in 1 het vierkantje. Er staat dat je het staafje 20 seconden in het potje moet houden en dan 1 minuut moet wachten. Maar het kwam er direct te staan nog voor het streepje in het ovale rondje stond. Lijkt me dat dit niet meer kan missen toch??? Graag jullie raad!!!
Volgens mij mogen we je dan feliciteren he! Als je twijfelt, kun je nog een keer testen, mss een paar dagen wachten of anders de huisarts bellen.
@Me2 Daar sluit ik me bij aan. En als je het geduld ervoor hebt misschien zelfs wachten tot je NOD of net erna.
Als alles erop wijst....streep is streep meid! Gefeliciteerd! Bij twijfel idd nog een keer testen hoor.
nou er kan nooit een streep komen als er geen HCG in je bloed zit en zeker niet zo'n snelle. dus ik ga je gewoon feliciteren. En voor je eigen gevoel kun je er nog een tegen aan gooien. Ik merk dat je er zelf nog onzeker over bent. Maarre leuk voor je hoor meid! Ik begin nu ook wel erg nerveus te worden. wij hadden exact dezelfde klachten
Van mij ook de felicitaties hoor, als het nou een heel vaag streepje was dan heb je kans dat het al heel vroeg mis is gegaan maar er nog wel wat hcg in je lichaam zit, maar als tíe al zo snel 2 strepen aan geeft....Misschien heb je wel eerder je eisprong gehad en zit je al op of over je NOD? Maar als een andere test je meer zekerheid zou geven dan zou ik dat zeker doen, gewoon nog een keer testen.
Dank jullie voor jullie snelle en lieve reacties. Het streepje in het vierkantje verscheen direct toen de vloeitstof opgezogen werd. Nog voor de vloeistof bij het ovaaltje was aangekomen en daar het streepje was verschenen. Lijkt me goed... Iedereen die zwanger is van harte gefeliciteerd. Die wie wachten veel sterkte. En angel eyes is hoor het van je hè?
Hoi Melanie, Ook dit is mij overkomen bij de kruidvattest, kon het niet eens geloven. Maar het was echt waar!!! Dus ik durf je wel te feliciteren hoor! Gefeliciteerd!!!!!!!!! Daphne