Kleine slaapt nog bij ons.... maar 'moet' naar eigen kamer....?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ach hier is hij 13 maanden bijna en hij slaapt naast me. Dit ivm plaatsgebrek, maar ik vind het stiekum heerlijk hihi..

We gaan binnenkort het een en ander verbouwen.

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ons jongste dochtertje slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Het wordt nu wel stiekem tijd dat ze naar een andere kamer gaat om plaats te maken voor spruit nummer 4. Ze heeft zo lang bij ons op de kamer gelegen omdat ik daar een prettiger gevoel bij had vanwege een aantal gezondheidsklachten bij haar.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Onze kleine sliep alleen de eerste nacht bij ons op de kamer, daarna heeft hij gewoon in zijn ledikantje geslapen. Gaat vlekkeloos 's nachts, weg leggen en slapen :).

Kan me wel heel goed voorstellen dat het voor moeders lastig is om je kleintje op een andere kamer te leggen als je altijd gewend bent geweest dat hij/zij bij je op de kamer sliep.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.478
    113
    Vraag mij altijd af waarom iets moet. Hier slaapt de jongste bij mij en dat blijft sowieso tot hij een jaar of anderhalf/twee jaar is. Hier dus wel speciaal daarvoor een cosleeper gekocht en we vinden het heerlijk.

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook wel beetje 'trots' dat ik uiteindelijk toch de stap heb gezet... Als t alleen.aan mij.had gelegen had ik t niet gedaan... maar voor die gene die t niet snappen van dat 'moeten'. Hij werd veelste groot voor zijn wieg ( die waar hij trouwens heus niet in.opgevouwen lag;) ,vooral de breedte was voor hem.nu niet meer fijn en dat hij niet omlaag kan, niet veilig meer) Maar je bent samen ouders en je moet samen overeenkomen. En heb t hiermeer gelezen.. papa vond t allang tijd worden, dus vind niet dat ik dan alleen mag beslissen om hem maar bij me te houden.. (daar gelaten.dat t waarschijnlijk ook niet past).

Vannacht is volgens mij beter gegaan hoewel hij al 5.45 wakker was. Daarnaast om 22.00 en 01.30, wel.half uur helaas, het terug leggen en.weer verder slapen zoals in.zijn wiegje zo makkelijk ging is er hier helaas niet altijd bij... Maar we houden moed:)

6. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Hier de eerste twee nachten op onze kamer in z'n wiegje. Daarna op z'n eigen kamertje met de deuren open. Hij sliep zoveel lekkerder. Onze kleine hoort echt alles, dus voor hem is t beter als hij een rustig plekje heeft. Uiteindelijk sliep ik zelf ook veel lekkerder, toen hij op z'n eigen kamertje lag. Geen moment spijt van gehad. Hij slaapt elke nacht overigens al van 23.00 tot 7.00 uur, dus wij mogen zoiezo niet klagen. Geen nachtfles.

Enne... Niets moet. Als je dit graag wil, dan houd je het toch lekker zo!;)

7. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Hier ligt ons meisje sinds vandaag op haar eigen kamer.En ze slaapt meteen goed.(ze lag wel in onze kamer in eigen ledikantje)Maar wat voel ik mij nu toch weer stom ik mis haar gewoon.Ze ligt alleen kamer naast ons dus zover is dat niet.Maar mis gewoon als ik vanuit mijn bed kijk haar niet zie.

8. misa

misa Niet meer actief

Ja lastig zeg.. Ik vond er ook niets aan, al waren we wel wat eerder ermee. Maar een klein beetje gewend waren we beiden al omdat ze overdag in de eigen kamer en dus ledikant lagen. :)

9. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij hier ook al! En het gaat steeds beter! Nu een beetje zelfde als in onze kamer... alleen wordt hij niet altijd wakker als wij naar bed gaan! ALleen wel weer eerder als mijn man op staat (om 6.15uur)... dus wat nou fijner is:)

10. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Onze kleine is nu bijna 1 jaar oud en slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer.
    Dit heeft ook te maken met verbouwing, maar ondertussen vind ik het stiekem ook nog wel erg gezellig hoor.
    Het was de bedoeling met 6 maanden naar eigen kamer, maar de verbouwing liep flink uit..................
    Over een paar weekjes gaat ons kleintje toch naar eigen kamer is de bedoeling.

Deel Deze Pagina