Hand op je onderbuik gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Charis, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey meiden,

    Wij zijn vanaf april gestopt met de pil. Eerste paar maanden had ik last van ontpillen.

    Nu was het vorige maand al anders en wist ook echt dat ik niet zwanger zou zijn, ik zal wel weer voor de gek gehouden worden maar ik heb dit keer het idee dat het wel eens raak kan zijn.

    Ik heb echt het gevoel als of er iemand met zijn hand op mijn onderbuik zit, zo'n zoemend maar zeker niet onprettig gevoel, wel heb ik soms van die soort hartkloppingen ook onder in mijn buik en krampjes en ook best last van mijn onderrug!

    Ik zit pas op dag 22 (cyclus ongeveer 28 dagen,zie beneden) dus vind het wel vreemd, want normaal voel ik wel veel later pas wat.....uhm herkenbaar voor meiden hier...zowel zwanger als niet zwanger!

    Liefs Charis
     
  2. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    he meid,

    dat van je hart voelen in je buik dat herken ik! Vandaag heb ik mijn nod, maar gisteravond in bed had ik eens het gevoel alsof mijn hart in mijn buik zat te bonken! Heel vreemd. Ook heb ik soms een warm,branderig gevoel in mijn buik, alsof er iets zit... ik hoop het voor ons!
     
  3. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hey meis,

    Ja dat bedoel ik met dat bonken ja raar he, had je dit andere maanden ook? Ik heb ook een best warm gevoel op mijn hele onderbuik, maar nu heb ik meer last van krampjes en trekkerig/drukkend gevoel, het rommeld ook zo erg in mijn buik.

    Welke cyclus dag zit jij? Temp jij ook?
     
  4. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Nee, dit heb ik eerder nooit gehad, maar dat kan ook komen omdat ik deze keer voor het eerst een eisprong heb gehad dmv hormonen, dus weet niet of dit erbij hoort? Maar spannend is het wel. Ik temp normaal wel, maar deze ronde niet consequent gedaan, omdat ik hormonen heb geslikt. Vanmorgen wel, deze was 36,9.

    En jij?
     
  5. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    ja ik temp sinds vandaag pas 36.72 ik zit op cyclusdag 23 van gemiddeld 28, ik deed het eerst namelijk onder mijn oksel en dat kan dus niet, maar ik weet ook niet of ik wel een eisprong heb gehad....ik ben sinds april pilvrij, maar ik voel dat niet hoor en aan ovulatietesten doe ik nog niet dus weet ik niet of ik wel een eisprong heb maar ik ga daar eigenlijk wel vanuit.

    36.9 is wel hoog toch, want jou cyclus is ook 28 dagen toch! Spannend hoor, ik sta op de NODlijst van september (de roze hummer) jij ook?
    10 sept. sta ik op de lijst voor de testmarathon. Wanneer ga jij testen?
     
  6. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    vandaag zou ik kunnen testen, maar ik hoop het uit te kunnen stellen tot zondag of maandag..... als ik niet al eerder ongesteld word natuurlijk!

    Wij zijn nu een jaar van de pil af en zijn na 9 maanden erachter gekomen dat ik PCO heb. Dus we zijn al een tijdje bezig. En deze keer dus een echte eisprong en een 'echte' kans!
     
  7. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Wat rot zeg, maar gelukkig dat jullie nu dan kunnen klussen voor het eggie hahahaha,

    Wat is PCO eigenlijk?
     
  8. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    te veel eitjes produceren, maar geen een die springt (kort gezegd) Door hormonen springen ze wel
     
  9. mamadaantje

    3 sep 2007
    14
    0
    0
    huisvrouw
    maastricht
    Dat kloppend gevoel in je onderbuik heb ik bij de zwangerschap van colin ook gehad maar dat is gewoon je eigen bloed wat je voelt stromen heeft mijn verloskundige mij toen verteld. Dat zoemend oftewel brandend gevoel kan komen doordat je je hand een tijdje op je buik houdt en je zou eventueel zwanger zijn dat je babytje ernaartoe gaat. Met colin heb ik dat zelf ook vaak gevoel... Je hand links op de buik ging ie zich naar links draaien en naar rechts hetzelfde... Of je dat alleen al zo vroeg kunt merken dat durf ik niet te zeggen...
    Groetjes daantje
     
  10. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    @ Charis, ik zie dat je overtijd bent! Heb je al getest? Spannend hoor!

    (ik ben helaas maandag ongesteld geworden....)
     
  11. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ahh meis kl*te zeg! Ik hoop zooooo dat het snel mag lukken voor je, ik heb nog niets te klagen zit pas in ronde 4. Dus zou ik het jou zowat meer gunnen dan mezelf...dan maar allebei even veel !

    Ja ik heb 2 x al getest 1 x 2 dagen voor NOD en vandaag dus op NOD en beiden Negatief :( maar ook nog niet ongi...dus hopelijk binnenkort een positieve test en anders maar snel ongi zodat we weer voor een doel kunnen klussen hahahahaha Ik laat het hier ook wel weten als er wat veranderd is ongi of positieve test! Het wachten vind ik het ergste van alles!
     
  12. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    hee meis!

    Ja jeetje, dat wachten en in het onzekere zitten is het aller ergste! Ik hoop voor je dat je ongi weg blijft en dat je straks een mega positieve test in handen mag hebben! Ik had zondag avond getest, negatief. Helemaal verdrietig want ongesteld werd ik ook niet (ik was ook 2 dagen overtijd) Dus ik helemaal balen dat mijn lijf het toch niet deed met die hormonen... volgende morgen werd ik wakker, tadaaa kramp en ongesteld geworden! had ik beter niet kunnen testen, had me weer een teleurstelling gescheeld! Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik begin morgen weer met Clomid, dus heb er alweer helemaal zin in (gek he, hormonen slikken zijn niet fijn maar toch heb ik er weer zin in, tis zo spannend!)

    Nou meid, we houden elkaar op de hoogte. Hoop echt voor je dat het raak is bij je en dat je dus te vroeg hebt getest. Tis jou ook heel erg gegund (of je nou 4 maanden bezig bent of 1 jaar...)

    Liefs Makkie
     
  13. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    oja domme vraag misschien, maar dat plaatje van jou van Ariel onder je naam, hoe doe je dat? het lukt mij maar niet hahahaha
     

Deel Deze Pagina