Vanmorgen onderzoek gehad en heb in mijn rechtshand een carpaal tunnel syndroom. Nu 2 opties of een spuit erin, mogelijk zit ik na 3 maanden weer met hetzelfde. Of een operatie. Wie heeft ervaring? Had je veel pijn en hoe lang was je beperkt met je hand met name bij een operatie. Neig meer naar een operatie zodat ik er in 1 keer vanaf ben.
Hier ervaring met carpaal tunnel syndroom in beide handen. Uiteindelijk aan beide handen geopereerd. Me 100% mee gevallen. Klachten waren daarna ook volledig verdwenen (tenminste de pijn en tintelingen, vocht en krachtverlies bleef). Nu mijn 2e zwangerschap na de operatie en de klachten zijn toch weer terug en ik slaap dus weer met braces 's nachts (voor de operatie ook 5 jaar gedaan). Hopelijk trekt het na deze zwangerschap weer weg.
Ook aan beide polsen geopereerd. Links volledig hersteld en rechts zijn de klachten over maar het is alsof m'n pols iets stroever is.... beiden wel minder sterk dan voor carpaal tunnel syndroom. Zeker geen spijt van de operatie! Herstel echt wel aantal weken voordat ik überhaupt weer iets kon doe met m'n hand