Voorgevoel dat het eerder komt..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Biancje, Jan 29, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    #1 Biancje, Jan 29, 2011
    Last edited: Jan 29, 2011
    Beetje vreemd de laatste weken voel ik me raar ,anders..

Ik ben nu 34 weken en 2 dagen zwanger, mijn controles gaan allemaal goed geen rare dingen, bij de 20 weken liep ik wel ander halve week voor en met 28 weken vk thuis laten komen omdat ik enorm last had van harde buiken..geen ontsluiting.

met de 30 weken echo liep ik 2 weken voor..ik douche zo'n 4 x per dag om mijn buik rustig te krijgen heb regelmatig harde buiken die wel een 15 minuten aanhouden en moet elk half uur plassen..
    Urine vd week laten testen op blaasontsteking..was allemaal goed geen urineweginfecties te bekennen.

Heb sinds donderdag 27 Jan verlof dat had ik echt wel nodig..
    Ik voel het kindje echt bewegen met het hoofdje in de bekkenbodem, wroeten zeg maar voelt echt net of het er uit wilt..ik houd nu bedrust maar buik wilt niet rusten..last van maagzuur, en koude rillingen.

Ik zit met mijn handen in het haar, ik ga dit niet nog 6 weken volhouden.

Hebben jullie tips?

Bedankt voor jullie aandacht.

Bianca

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Joh wat vervelend zeg! Wat je zou kunnen doen....is iets rustgevends voor de nacht vragen. omdat je lijf zo bezig is word je ook enorm moe en daardoor worden klachten vaak weer erger,het doorbreken kan helpen..... Dit kan thuis maar ook in het zkh.
    Meer dan wat je nu doet kan ik ook niet bedenken. Hopelijk gaat het snel weer wat beter.

Imke

3. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor je snelle reactie..zal dit idd overleggen met mijn eigen vk. Fijn weekend.

4. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanaf zondag 2 nachten opgenomen in het ziekenhuis..te pijnlijke harde buiken..ze kunnen niks voor me doen geen ontsluiting geen vruchtwater verlies..moet thuis rustig afwachten...als het doorbreekt gaan ze niet meer remmen ben al over de 34 weken..

5. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Succes met je laatste loodjes!!!

Groetjes Ineke.

6. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Heb je wel een beetje kunnen slapen? Hebben ze je iets gegeven? Nou meid mag het eigenlijk niet zeggen maar hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt!
    Zet m op deze laatste weekjes!
    Imke

7. Biancje

Biancje Bekend lid

Apr 20, 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag bij vk geweest...
    Ze kon weinig betekenen..als de pijn zo doorgaat in overleg met zh met 37/38 wk inleiden..

Share This Page