Is er bij een innesteling altijd sprake van een beetje bloedverlies ?? Als het goed is moet er misschien vandaag of morgen een innesteling plaatsvinden en vroeg me af of dat altijd kenbaar is
Hier bij 3 vd 4 miskramen wel, beetje (puntje) roze/rood/bruin, maar deze ronde niets tot NOD wat bruinverlies, maar dat heb ik normaal ook met oma.
Hier geen bloed. Wel gedurende een minuutje flinke steken in mijn rechterlies. Ik was daar op dat moment niet op bedacht (zat in vergadering) dus schrok een beetje. Maar ik vond het wel super omdat ik mij realiseerde dat dat de beroemde steekjes van een innesteling waren, die sommige vrouwen ervaren.
Ik had alleen een beetje menstruatieachtige krampjes, dat hield ongeveer een halve dag aan. Verder ook geen bloed oid. Ik denk ook dat het vaker niet dan wel bloed.
Toch lijkt het me wel lastig om het op te merken, vooral als de krampen een beetje op menstruatiekrampen lijken..Ik heb het idee dat ik elke week wel wat voel, wat resulteert in een negatieve uitslag..:SMaar misschien ook wel omdat ik er teveel op let....