Hallo! Wie is er al eens naar de 9-maandenbeurs geweest en wat vonden jullie daarvan? Is het zo dat je er echt veel 'nieuws' ziet of hoort? Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik zal gaan. Het is nogal een eind rijden en ik zie wat op tegen de drukte. Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar wat er allemaal te zien valt.... Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik twijfel ook... ben vorig jaar wel op de huishoudbeurs geweest, maar toen niet op de 9 maanden beurs....
ik ben 2 jaar geleden geweest, waren verkeerd gelopen maar het was toen net open en erg rustig... verder weet ik het niet. maar ik ga naar de HH-beurs dus denk dat ik ook wel even ga kijken naar de 9 maandenbeurs ja
Ik ben zelf nooit zo'n fan van grote beurzen en dergelijke. Ben wel ooit naar de huishoudbeurs geweest, alleen dat was bijna 10 jaar terug, dus de negen maanden beurs met een grote boog omheen gelopen. Ik ga nu met mijn moeder naar de 9 maanden beurs. Gewoon om er ooit eens geweest te zijn. Ik heb ook een beursboekje hier liggen, en volgens mij zijn er best wel wat leuke aanbiedingen hier en daar. Lijkt me ook wel leuk om bepaalde produkten te zien/ in je handen te houden/ proberen/ vragen erover te stellen. Mezelf kennende wordt dit (net als met de huishoudbeurs) eens maar nooit meer. Maar dan kan ik wel zeggen dat ik ooit ben geweest . Daarnaast is het een dagje weg met mijn moeder. Ik vind het altijd heerlijk om rond te neuzen en te shoppen met mijn moeder, dus wat dat betreft zit het wel goed
Ben in 2010 geweest samen met manlief en de kleine, het was wel druk, maar we hebben enorm genoten, was erg euk en hebben best nog wat spulletjes gekocht. Ben ook eind van 2010 geweest, maar deze was niet in de ray amsterdam, maar volgens mij wat het utrecht, was een stuk kleiner, wel weer druk, vond deze niet zo veel aan. Deze keer gaan we alleen niet, het zit zo dicht rond de bevalling dat ik me niet echt er voor in kan stellen, al zou ik wel graag zijn gegaan, altijd leuk weer rondsnuffen.
Ik ben er nog nooit geweest, maar ga dit jaar wel. Ben dan 33 weken zwanger, dus ben benieuwd hoe goed ik het ga volhouden... Ik ga met schoonzus, schoonmoeder en een vriendin van me. Hoewel ik de hele uitzet al bij elkaar heb, lijkt het me gewoon een gezellig dagje uit, en wellicht zie ik nog een goede aanbieding van het een of ander
het leek mij wel leuk maar nee, het is té dichtbij de bevallingsdatum en ik kan het ook niet meer opbrengen om zolang rond te slenteren.
ja joh dan is het ook niet leuk als je daar maar tegen je zin in eingelijk rondloopt. ik ga wel een keer met iemand mee die dan zwanger is
Ik ga dit jaar ook voor het eerst, gezellig samen met me moeder. Heb erg leuke aanbiedingen gezien, en spullen die we nog nodig hebben, dus heb er erg veel zin in!
Ik ben 2 jaar geleden geweest maar ga nu niet. Als je vroeg gaat is het nog wel te doen maar als die snuffelende vrouwen van de hh beurs komen wordt het een drama. Die houden geen rekening mee dat er ( hoog) zwangere vrouwen lopen en ohhh die rot karretjes krijg je continue tegen je enkels. Het was op zich wel leuk maar geen bijzondere dingen gekocht. Als je kijkt wat je kwijt bent aan entree, vervoer, parkeerkosten en de dure drankjes en broodjes kan je het beter rustig thuis kopen
Ik ben er nog nooit geweest en dit is mijn eerste zwangerschap dus ik wil zoiezo gaan.. Bereid me alvast voor op de drukte en probeer mijn hormonen thuis te laten ivm botsende karretjes hahah..
wat eten en drinken betreft, Ik maak thuis me broodjes klaar (heel makkelijk witte bolletjes met een gebakken eitje) neem pakjes drinken mee en klaar. Niks geen dure kosten om daar te eten en te drinken. kaartje kun je met korting kopen bij prenatal... dus ach.. vind het allemaal zo gek nog niet.
Ik heb vrij kaartjes via m'n werk, dus ik ga dit jaar voor het eerst met vriendlief. Heb wel veel leuke dingen op de website gezien, dus ik denk dat het wel leuk gaat worden!
Ik ga voor het eerst samen met mijn vent en moeder.. ben benieuwd!!! Stonden leuke dingen op de site. Heb de kaartjes online besteld met 4 euro korting. Ook de dikkie dik tas, ben benieuwd wat erin zit!!!