hoi hoi ik had me opnieuw willen aanmelden bij msn om online te komen maar nu kan ik er al 30 minuten niet op hebben jullie dat ook of ben ik de enige? stond vanmorgen nog online maar had me even afgemeld maar kan er dus niet meer op zal mij benieuwen of meer van jullie hier last van hebben
Bij mij doet 't gewoon, dus ik denk niet dat 't aan msn zelf ligt. Maar ik heb 't ook wel eens dat ik er een tijdje niet op kan komen, en mijn zusjes bijvoorbeeld wel, en dat 'ie 't daarna ineens doet. Heel raar!
kheb hem ook al opnieuw geinstalleerd heb ook zelfs me internet kastje 1 minuut uitgehad maar niets helpt duurt nu al zowat een uur
Ik heb er verder geen verstand van ofzo hoor, maar als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen naar hun. Krijg je een foutmelding? Anders moet je die code er even bij vermelden, dan weten zij denk ik wel wat je eraan kan doen... Succes ermee, ik weet hoe vervelend het kan zijn .
ja fout code 81000395 ja alleen het is zo je krijg van hun pas binnen 2 dagen antwoord terug heel vaak pas de 2de dag haha dus heeft niet zoveel zin denk ik
Volgens mij zijn die "storingen' van de msn regiogebonden , kennisen uit Utrecht hadden er vorige maand veel last van. En wij nu, nou je hebt het gebekker van mijn man vanmorgen niet moeten horen, die dacht dat hij wat verkeerd had gedaan. Vervolgens kreeg ik naar mijn kop geslingerd dat ik dan wel een virus geladen zou hebben op 1 of andere manier . Toen ik hem erop wees dat dit wel heel vreemd was omdat het 'virus' dan alleen aan zijn kant actief was dimde hij wat in om een uur later te concluderen dat het dan misschien wel aan msn zelf kon liggen. Kortom ook hier gaat het inloggen bijna niet. Groetjes Anita
Hmm dat duurt wel lang ja, dat wist ik niet. Maar ik zou voor de zekerheid toch mailen. Als je het dan zelf binnen die twee dagen weet op te lossen is het fijn natuurlijk, maar als het niet lukt kan je maar vast gemaild hebben hè...
haha ken dat nou dan hebben wij er dus in twente alleen last van probeer het al anderhalf uur :S wel vervelend
Msn foutcode 81000395 is geen operator storing, dat heeft te maken met je eigen computer. Oplossing: Ga naar C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts en daar zal je vast een map vinden met je email als naam. Verwijder die map. Je kunt nu weer inloggen. Zie je de map Local Settings niet? Dan is deze verborgen. Ga in de map van je gebruikersnaam bovenin naar Extra > Weergave > Verborgen bestanden en mappen weergeven moet je het bolletje ervoor aanklikken en dan OK en voer dan bovenstaande uit. Als ie niet werkt heb ik nog een andere voor je eventueel.
dat heb ik dus al geprobeerd en dat werkt niet ik heb hier nog nooit geen last van gehad en lijkt me sterk dat dit zomaar ineens kan gebeuren terwijl ik er vanmorgen nog opzat ik melde me af omdat ik even wat wilde doen en daarna deed die het niet meer
Raar, want ik heb dat ook gehad en toen kon ik me wel met mn oude msnadres aanmelden en niet met mn huidige. Toen heb ik die oplossing gedaan en dat werkte.
als je die error krijgt kan je toch klikken op: problemen oplossen. Als je dat hebt gedaan zie je allemaal vinkjes wat er wel en wat er niet werkt. Wat werkt er niet bij jou?
ik krijg niet probleem oplossen te zien dat is het hem nu juist ik moet alleen op opnieuw anuleren drukken
die ene wat jij in engels stuurdde die 2de kan ik niet lezen die nog niet geprobeerd ben neit zo goed in engels