Zoon stress verhogend??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door pat78, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Goede morgen,

Ik heb een zoon van 9 jaar met ADHD. Elke morgen voor zijn medicatie werkt is hij vreselijk druk, luistert zo gezegd niet en gaat gewoon door (ADHD probleem)waardoor ik dus regelmatig uit mijn slof schiet ( eigenlijk is dat de laatste weken continieu) dit gaat eerst op een normale manier dus gewoon praten maar dat werkt niet en ga je schreeuwen en stampvoetend de ruzie uitzitten. Helaas is mijn man elke morgen vroeg al weg dus moet dit alleen oplossen .

Mijn vraag is kan dit kwaad voor de baby in de buik??? Wekt dit vervroegd weeen op?? Ik wil dit voor mijzelf weten maar ook om dit aan mijn zoon te lezen wat er kan gebeuren.

Alvast bedankt voor het antwoord en excuses als het wat warrig overkomt

Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Deze situatie is erg vervelend maar je hoeft je voor je kindje geen zorgen te maken die zorgt heel goed voor zichzelf.
    Ik zou kunnen opschrijven dat het wel invloed heeft zodat je zoontje het kan lezen maar vraag me af of dat in zo'n situatie indruk maakt.
    Geen zorgen, jij ervaart er zelf meer last van dan je kindje

Imke

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hoi hoi,

Gelukkig maar.

De reden dat ik dit ook vraag is omdat je op internet ook veel over stress leest dat dat net zo schadelijk is als roken alleen! dus maakte mij hierom eigenlijk zorgen omdat het wel erg stressvolle ochtenden zijn.

groetjes

Deel Deze Pagina