kleine tip voor borstvoedend nederland! ;-)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door julia6, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie ze allemaal al in de kast hangen, maar bij de Hema heb je op het moment leuke voedingsbh's + onderbroek. Grijs met bloemetjes. Weer eens wat anders dan het wit zwart en rood dat bij mij in de kast hangt. Ik vind ze erg fijn zitten, dus dacht, ik deel dit even met jullie!

Dit is 'm:

(http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/vo ... -(21565199).aspx)

groetjes!

2. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Hey bedankt voor de tip, die is inderdaad leuk!

3. 4days

4days Niet meer actief

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Leuk! Eindelijk eens iets anders :)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik vind hem inderdaad erg leuk. Ga hem denk ik morgen meteen halen, kan wel een extra gebruiken.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    heel mooi! lees ik nu goed dat ze padded zijn? joehoe, dat is mooi, letterlijk!
    Ennuh, ik heb ook de zwarte voedingsbh's van de Hema, maar die zitten zo gek, die zie je altijd zitten bij een hempje enzo, is dat bij deze ook?
    en zitten dr beugels in?
    hmm, ben benieuwd of ze ze bij ons in de Hema ook hebben!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hmm, ik zie ineens dat ze ook voedingsshirtjes hebben. hangen die ook gewoon in de Hema, of alleen online?

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    ik denk alleen online, die leuke bh's zijn in mijn maat uitverkocht :(

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Taliaa: Die bh met bloemetjes is niet padded, dat is toch als de cups wat dikker zijn, of heb ik dat nou verkeerd? ;) Ik heb hem nu aan en hij is gewoon van normaal stof, maar zit wel lekker hoor!
    Die voedingsshirts, bij sommige Hema's hangen ze in de winkel, maar dat voedingsshirt met korte mouw, grijs en bloemetjes kon ik in de winkel niet vinden en heb ik online besteld. Kan je daarna gewoon bij een filiaal bij jou in de buurt ophalen, daar betalen en kost je dus niks extra's. Vind het zelf (die grijze dus met opdruk) een leuk shirt. ;)

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    @julia, dank je (ja dat zij padded bh's) Jammer, heb van mezelf niet zulke mooie borsten, nu wel iets groter, maar t kijkt nog niet leuk.. maar goed, is bijzaak..
    Je kunt ze dus bestellen zonder bezorgkosten en dan ophalen in de winkel? kun je ze dan ook gewoon ruilen?
    (haha, ben een beetje wereldvreemd, nog nooit iets besteld op internet..:))

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Volgens mij hangen ze gewoon bij de hema, wel bij de babyspullen.

12. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    De Hema heeft tegenwoordig een hele mamalijn, met wat kleding, ondergoed en dergelijke. Ligt in mijn stad bij de babykleding!

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Taliaa: Ik zag bij de hema in den bosch een aantal voedingsshirts hangen, en ook dat voedingsjurkje die je op het internet ziet staan, maar dat shirt met korte mouw met bloemetjes hadden ze niet in de winkel.
    In nijmegen heb ik die bh een paar dagen geleden gewoon in de winkel gekocht en hadden ze 2 van 3 verschillende onderbroeken er ook bij. (op het internet zie ik nu 3 verschillende soorten onderbroeken) Dat voedingstshirt met bloemetjes hadden ze niet in de winkel maar heb ik dus online besteld.

Wanneer je op hema.nl jezelf registreerd (kost niks, maar je moet dus wel een emailadres opgeven en je huisadres) kan je inderdaad aangeven bij welke hema je het artikel dat je besteld hebt wilt gaan ophalen en dan betaal je daar terplekke in de winkel. Je betaalt dus niet meer dan de prijs die je op het internet ziet staan. Ruilen is hetzelfde, binnen een maand.

Bij mij duurde het 3 werkdagen ongeveer totdat ik het shirt kon ophalen en iemand van de hema belde mij om door te geven dat ie klaarlag. Vond het erg goede service en ben er blij mee. Voor mij een aanrader dus.

Niet bij elke hema (ik zag in ieder geval verschil in aanbod in nijmegen en den bosch) ligt het hele mama assortiment in de winkel, maar het kan best dat waar jij woont dat wel zo is en dan hoef je het niet eens te bestellen. Ik zou dus gewoon even langs de hema gaan, wie weet hebben ze hetgene dat jij wilt wel in de winkel hangen. Succes!

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ Taliaa : De Hema heeft ook hele leuke padded bruine voedingsbh's nu in de aanbieding! Heb hem net gekocht :D

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ik heb de grijze met bloemetjes en de bruine met kant (jaha, idd padded:) joepie) gekocht.Zitten heeerlijk, vlug wassen en dragen met de kerst, is weer wat anders dan saai zwart. Nog voor een leuk prijsje ook!
    Verder bij 2 hema's geweest, maar helemaal geen voedingsspul verder:( dus deze digibeet gaat het online bestellen, bedankt voor de uitleg en de tips!

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Taliaa: gefeliciteerd met je aankoop ;) Die met die bloemetjes (mocht je snachts nog een bh dragen, ikke namelijk wel) doe ik snachts in ieder geval niet meer aan. De inhoud 'floept' er steeds uit, hahaha dus snachts toch maar weer die degelijke (enigszins oude, saaie) zwarte :p
    doei!

17. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik vind die grijs kantanbeha van de h&m ook erg mooi maar helaas nergens meer in mijn maat.
    Ik draag bijna de hele tijd de "kanten" van de hunkemoller die zit ook mooi. 's nachts doe ik dan de extyra lelijke aan....

Deel Deze Pagina