Hoi meiden, Wij zitten te denken om een trampoline te kopen, maar omdat wij een erg smalle tuin hebben zou er slechts een kleintje in kunnen. We zitten te denken aan deze (rechthoekig 152x213 cm): https://www.trampolinestore.nl/product/698335/salta-rechthoekig-met-veiligheidsnet-152-x-213-cm-zwart.html?_ga=1.117282702.923398302.1461862404 Onze jongens worden straks 3 en 5 jaar oud. Heeft iemand van jullie ervaring met dit formaat trampoline? Groter gaat echt niet passen in onze tuin. Ik zit te twijfelen of we het wel of niet moeten doen, wat denken jullie?
Wij hebben ook een kleine trampoline. Maar ze hebben er heel veel plezier van en hij wordt zeker als het mooi weer is heel vaak gebruikt! Ik denk dat ze er zeker plezier van hebben!
Wij hebben m ook! Nog niet opgezet weliswaar maar ik weet zeker dat ze hier heel veel plezier aan gaan beleven. Gisteren gingen ze alle 3 uit hun plaat op een ronde van net 1 diameter en ging prima. Als een grotere past dan deze lekker neerzetten!
ik heb een ook een kleine trampoline van maar een meter doorsnee een ronde. Mijn oudste kids van 6 en 3,5 vinden die erg leuk. Ze gaan er gewoon samen op en soms als er vriendjes of vriendinnetjes zijn gaan ze wel met zijn 3e hoewel dat best krab is haha
denk dat mijn sm hetzelfde formaat ongeveer heeft. zij hebben ook een rechthoekige. en daar wordt flink gebruik van gemaakt. een rechthoek neemt uiteindelijk ook minder ruimte in dan een ronde en zij heeft hem in het smalle stukje van de tuin daar is het ong 3 of 4m breed. ze hebben hem wel ingegraven
Wij hebben exact dezelfde! Nu 2 jaar en hij is ideaal. Wij hebben ook bewust voor deze gekozen gezien hij bij ons ook in een hoek moet en een ronde niet goed paste. Mijn jongens gaan er gewoon samen op. Gaat prima! Ik zeg doen! Overigens is het merk Salta kwalitatief ook erg goed!
Wij twijfelen al een tijdje of we deze trampoline aanschaffen. Rechthoek past beter in onze kleine tuin, weet iemand of er nadelen zijn aan een rechthoekige trampoline? Bij alle mensen waar wij komen staat een grote ronde trampoline, iets wat bij ons wel past maar dan hebben wij zelf amper plek om te kunnen zitten, hij zou dan direct naast onze tuinmeubelen staan, een rechthoek kunnen we naast ons huis zetten maar helaas past daar dus alleen dit kleintje. Ik ben zo bang dat het springoppervlak te klein zal zijn, ik weet zeker dat ze er met meerdere opgaan. Kan dit ook nog als ze rond 10 jaar zijn? Iemand advies?
Wij hebben een ronde van 1.30m. 3 kinderen van 10, 8 en 5 en ze zitten er geregeld met z'n drieën op. Maar dat gaat eigenlijk niet, dus meestal met z'n tweeën
Wij hebben een ingraaf van 180 gekocht, de kleinste van Berg. Maar goed, wij hebben dan ook maar 1 kind, dus groot zat.
Geen idee of het past, maar het is juist het advies om er niet met teveel kinderen op te gaan, dan krijg je sneller ongelukken.
Vooral met een kleine trampoline is het risico op ongelukken met meerdere kinderen groter. Wij hebben er eentje van 2.40 en dat is al met twee kinderen soms snel gevaarlijk, vooral met wilde jongetjes (waarvan ik er zelf ook eentje heb ).