Hoi dames, Ik ben bijna 34 weken zwanger....nog 2 dagen.werken en dan heb ik verlof. Heerlijk ben er ook wel aan toe. Maar even een vraagje afgelopen week en.weekend was onze kleine meid telkens aanwezig en heb ik haar veel gevoeld. Maar de maandag en gisteren is ze heel erg rustig. Zelfs als ik op mijn buik druk krijg ik niet veel reactie en daarnaast heb ik de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden...loop niet krom van de pijn maar is wel aanwezig. Ze was vrijdag jl. Nog niet ingedaald bij de controle. Vinden jullie dat ik bellen moet?
Ik zou gewoon bellen, liever een keer te veel dan dat je achteraf zegt had ik maar gebeld. Dan ben je gerustgesteld. Je eigen gevoel volgen, die klopt altijd.
hier was't vorige week heel heftig in de buik en sinds maandag ook veel rustiger, ik denk dat ukje een andere houding gevonden heeft waardoor het comfortabeler is en ie minder moet woelen . die menstruatieachtige pijn herken ik wel, komt volgens mij van de indaling. ik mag morgen op controle. moet jij nog lang wachten totvolgende check-up?
Hier ook 34 week en een stuk rustiger in de buik. Denk toch ook door het ruimte gebrek. Maar idd bellen als je het niet vertrouwd!
Bellen als je het niet vertrouwd zeker als ze niet reageert op je porren. Ik moet de baby vanaf 24 weken elke dag voelen, als ze niet reageert op porren op de linker zij liggen dan moet ik bellen. Na de 34 weken komt er een vast slaap en waak ritme als dit dan ineens afwijkt moest ik ook bellen, dus ik zou zeker even bellen
Inmiddels alweer wat gevoeld...pas volgende week vrijdag controle. Denk ook omdat ik druk ben op mijn werk dat dat misschien ermee te maken heeft. Voor de menstruatiepijn ga ik even bellen want misschien is ze idd wel aan.het indalen..
Als ik op mijn zij lig...voel ik haar wel en voel haar ook.wel de norman vaste ritmes maar afgelopen weekend was ze zo lekker bezig dat voelde top en.dan valt het nu gewoon op.